playstation 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

guus140

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2011
hoi:D weet iemand een spel waar bij je vrij kan rondrijden en zelf de lichten en knipperlichten aan kan doen enzo voor de playstation 3:confused:

GTA IV :cool:
Alleen werken de knipperlichten daar niet helemaal.:(

Behalve de twee bovengenoemde zal je niet veel meer games gaan vinden op de ps3.
Wat je wel kunt doen is op de PC Grand Theft Auto; San Andreas kopen en dan blinker (knipperlicht) mod installeren.
Had ik ook was wel grappig :P

Werkt ook met GTA IV, 't is alleen wel een PS3, dus mods worden een beetje lastig.

Werkt ook met GTA IV, 't is alleen wel een PS3, dus mods worden een beetje lastig.

Klopt dan moet je helemaal intern je ps3 verpesten.
_______
Ik denk dat het beste voor jou GTA IV is. Alhoewel geen knipperlichten (wat ik ook mis net als een speedometer) kan je wel je lichten switchen van (overdags uit>aan) gedimt>full beam door vierkantje ingedrukt te houden.

Driver!!! Een wreed spel en je kan indd met je lichtjes spelen :). Het is in ieder geval een stuk makkelijker dan even *knip* snel je rijbewijs halen :)!

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar met GTA IV kun je wel met je voorlichten knipperen, mocht je dat voldoende vinden :D

Voor de ps3: Vierkantje inhouden, en de voorlichten veranderen.
Voor de PC: Druk op de H toets als je in een auto zit.

Mmm, raar. Bij mij gaan alleen de lampen aan of uit, en 's nachts gaan de lampen fel of niet fel. Licht dan zeker aan een patch. :( Never mind.

Bedenk me net dat dit in het abn koplampen worden genoemd. Sorry voor de communicatiefout, was een beetje op z'n Limburgs geschreven.

Driver!!! Een wreed spel en je kan indd met je lichtjes spelen :). Het is in ieder geval een stuk makkelijker dan even *knip* snel je rijbewijs halen :)!

@Timbert: Nog een keer een dergelijke link plaatsen en je hebt een ban te pakken
Niet denken dat je vandaag nog je bericht ongestraft kon aanpassen van 13feb.

Laatst bewerkt:
Dan houd ik het op een woordverwisseling :D. Is de vraag trouwens opgelost?

Dat weten we niet. De TS heeft in het hele topic nog geen een keer gereageerd...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan