Playstation 4 gamers

Status
Niet open voor verdere reacties.

jnusselder

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2010
Hoi,

Wij merken nog weinig verschil in de aankoop van Geen commerciële links, zelf PS2 games worden nog regelmatig verkocht hoewel dat wel iets afneemt nu.

Zijn er al veel van jullie overgestapt op de PS4? En doen jullie dat nu exclusief of kopen jullie ook nog wel PS3 games omdat deze wat wijder verkrijgbaar zijn, en vaak een stukje goedkoper :)

Ben heel erg benieuwd naar jullie signalen.

Groeten

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had een week geleden de Playstation 4 gekocht in Spanje, die bedoeld was voor de verkoop. Dus die heb ik inmiddels niet meer.
Wel heb ik vanmiddag een pre-order gedaan bij de Mediamarkt, omdat ik sowieso geinteresseerd was voor de Playstation 4. Zelf
heb ik de Playstation 3 overgeslagen, omdat ik eenmaal een PC gamer ben. Toch heb ik besloten om de stap te nemen wegens
de leuke games, zoals The Last of Us, GTA 5 en Watch dogs. De enige reden zijn dus de games, en de graphics die je voor die
prijs kunt krijgen.

@jnusselder
Volgens onze voorwaarden mag je geen commerciële handtekening hebben en ook geen link naar een commerciële website tenzij je e.e.a. regelt met onze penningmeester
Je mag zelf z.s.m. de links verwijderen anders wordt dat door een van onze supers gedaan .

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan