Playstation in router zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
Hallo allemaal:D

Ik heb een vraagje, had er al een soort gelijke over gesteld maar weet nu wel zeker dat het aan mijn router ligt,

Hij vind mijn Playstation 3 niet,
ik heb sinds kort een PS3 en wil daar ook graag internet op [het liefst natuurlijk draadloos]
en heb daar een tijdje geleden mijn router ook op gevonden, maar toen gaf ie aan dat
mijn SSID niet goed was.. wat ik heel vreemd want ik heb 'm naar routers laten scannen

maar nu vind hij hem helemaal niet meer.. ik denk dat ik het in moet stellen in mijn router
[dus via standaardgateway in mn browser invullen] alleen weet ik niet echt hoe,

ik heb de Experia box van KPN [ja ik weet al wat je er over wilt zeggen:P het is inderdaad een flut ding] maargoed kan iemand mij met dit probleem helpen?

het gaat overigens ook om de Playstation 2 Phat versie van 40 Gb

Alvast bedankt:D
Leutjebreedbek

Heb je toevallig een cd/dvd in je playboy zitten.
Een kennis van me zat met hetzelfde probleem, cd/dvd eruit en het probleem was opgelost.
Hij gaat dan zoeken naar bestanden op de cd/dvd.

Hee hoi,

ik had inderdaad een spel in de PS3 zitten,
toen jij dit zij dacht ik even hee wat slim dat zou het kunnen zijn,
heb het geprobeerd. maar helaas:(

hij vind m niet, en wanneer ik het handmatig invul staat er:

Het toeganspunt is niet gevonden
Mogelijk is het signaal van het toegangspunt te zwak of is de door u ingevoerde SSID incorrect.

Is het mogelijk dat het signaal te zwak is ?
Zeker als je draadloos aan de gang wilt is het de bedoeling dat je een redelijk signaal krijgt.
Dus probeer het eens met een omni directional antenne, voor een paar euri's te koop.

Bijlagen

• OmniDirectional antenne..jpg
    OmniDirectional antenne..jpg
    2,6 KB · Weergaven: 18
Hee hallo,

nou eerlijk gezegd lijkt me het niet dat het aan de sterkte ligt,
ik heb zelf al zo'n antenne erop zitten en heb deze computer [staat even ver als de PS3 van de router af] ook ermee verbonden gekregen

Beste,

het is al verholpen
heb vandaag even naar de klantenservice gebeld [ ja zelfs op pinksteren zijn ze er], dat vind ik overigens wel nette service

en wat bleek, ik dacht dat ik hem handmatig even op kanaal 8 had gezet maar bij die meneer stond hij nog op kanaal 1.
hij heeft hem even voor mij naar 8 gezet, heb weer gezocht naar internetverbindingen
[zonder CD na de tip die jij me gaf,] en hij vond hem:D, nu even hem hetzelfde IP geven en dan kan ik online gamen

wel bedankt voor de hulp:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan