leutjebreedbek
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 mei 2009
Hallo allemaal
Ik heb een vraagje, had er al een soort gelijke over gesteld maar weet nu wel zeker dat het aan mijn router ligt,
Hij vind mijn Playstation 3 niet,
ik heb sinds kort een PS3 en wil daar ook graag internet op [het liefst natuurlijk draadloos]
en heb daar een tijdje geleden mijn router ook op gevonden, maar toen gaf ie aan dat
mijn SSID niet goed was.. wat ik heel vreemd want ik heb 'm naar routers laten scannen
maar nu vind hij hem helemaal niet meer.. ik denk dat ik het in moet stellen in mijn router
[dus via standaardgateway in mn browser invullen] alleen weet ik niet echt hoe,
ik heb de Experia box van KPN [ja ik weet al wat je er over wilt zeggen
het is inderdaad een flut ding] maargoed kan iemand mij met dit probleem helpen?
het gaat overigens ook om de Playstation 2 Phat versie van 40 Gb
Alvast bedankt
Leutjebreedbek

Ik heb een vraagje, had er al een soort gelijke over gesteld maar weet nu wel zeker dat het aan mijn router ligt,
Hij vind mijn Playstation 3 niet,
ik heb sinds kort een PS3 en wil daar ook graag internet op [het liefst natuurlijk draadloos]
en heb daar een tijdje geleden mijn router ook op gevonden, maar toen gaf ie aan dat
mijn SSID niet goed was.. wat ik heel vreemd want ik heb 'm naar routers laten scannen
maar nu vind hij hem helemaal niet meer.. ik denk dat ik het in moet stellen in mijn router
[dus via standaardgateway in mn browser invullen] alleen weet ik niet echt hoe,
ik heb de Experia box van KPN [ja ik weet al wat je er over wilt zeggen

het gaat overigens ook om de Playstation 2 Phat versie van 40 Gb
Alvast bedankt

Leutjebreedbek