playstation vertraagd op nieuwe LED TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

vrouw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2010
Ik heb recent de LG LA6208 LED aangeschaft.
Echter heb ik problemen spellen spelen met bijv FIFA via de playstation.
Het is net of het beeld vertraagd. Kan ik dat ergens instellen?
Voorheen op mijn plasmascherm had ik daar totaal geen last van.

Is het een groot verschil of slechts een seconde?
Als het maar heel kort is, dan komt het waarschijnlijk door de technische dingetjes die je tv aan het beeld toevoegt. Dit heeft altijd even nodig. Kijk in het menu of je wat extratjes kan uitschakelen. Welke dit zijn en waar ze zitten verschilt per TV.

Wat je soms ziet is dat als je de bal schiet dat het eerst goed gaat en dan ff schokkerig en dan weer doorgaat.
Wat bedoel je met de " extra dingetjes" ?

Ow maar dat is een ander probleem (denk ik).
Als je beeld altijd een stukje achter loopt, kan dat komen omdat je tv beeld mooier probeert te maken (bijv: als je weinig frames/sec hebt, er tussen zetten of van slecht beeld HD maken, betere kleuren, soms 2D>3D en nog meer vage dinegn). Aangezien dit bij jou niet het geval is zal het dat wel niet zijn
Bij jou komt het (denk ik) omdat je het niet bij houd. Ik heb nog nooit fifa gebruikt, maar kun je misschien ergens de kwaliteit lager zetten? En? Help dat?
Het kan ook komen omdat je playstation te warm word. zorg dat die niet in een kast ofzo staat en dat die ver genoeg van de muur staat. Je kan je ps misschien ook ontstoffen. Hoe je dit moet doen (en wat de risico's zijn en garantie dingetjes) moet je even googelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan