Playstation3 internet vraag!..Radeloos.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MelvinakarmX

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
Goede avond,

Ik heb dus een probleem met mijn ps3 internet verbinding..Wij zijn overgestapt van Tele2 naar UPC,
Al die tijd met Tele2 heb ik verder geen problemen gehad met het verbinde van internet..
Ik dee de kabel erin en klaar is kees..
Nu dus met UPC, Kan die geen verbinding make..:s
Ik heb alles geprobeert ik heb de modem aan en uit gezet, Zelf ip-adress, dns-nummers ingevult maar niks mocht bate.
Hij blijft zegge, Time-out tijdens poging om IP-adress op te halen. Ik heb al heel wat topics geleze maar ik kom er niet verder mee.
Ik gebruik geen Router, ik verbind mijn internet rechtstreeks vanuit de originele upc modem. Kan iemand mij a.u.b zo snel mogelijk helpen?!..

Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel ik heb mijn vraag zo goed als mogelijk geformuleert.

Alvast bedankt,
Melvin,

is de modem ook tevens een router? dan moet je misschien even iets instellen op je router.

Hmm, Ik denk het niet want er zit maar 1 aansluiting op voor een internet kabel. Ik heb eerlijk gezegt geen verstand ervan maar als ik me het goed kan herinneren zorgt een router toch voor meerdere aansluitingen?:)

Laatst bewerkt:
een router verbind 2 netwerken met elkaar. op een modem kan je ook gewoon al meerdere aansluiten. kijk anders even in de handleiding of er iets in staat over dat het een router en als dat zo is hoe je daar bij kan komen.

Probleem is opgelost.

Reden daarvan : Mijn upc modem heeft dus 1 aansluiting en iedere x als ik wil spelen op mijn ps3 moet ik de i-net kabel uit de pc halen, Modem uitzetten, Kabel in de ps3..1 min wachten dan modem weer aanzetten..En dat het zelfde als je weer op de pc wilt..*** gedoe maar het werkt wel..Maar je kan beter een router kopen :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan