Please Help Me (abuse meldingen?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ringtonefreak

Banned
Lid geworden
28 dec 2003
Berichten
76
hallo

ik heb eenvraagje

ik heb een website gemaakt

nu heb ik een website met promoboxen gevonden en alle promoboxen helemaal vol gemaakt met mijn links.
nu krijg ik een email dat ik er mee moet ophouden anders emaile ze mijn provider en heb ik geen internet meer kan dat?
 
Ja, als jij je niet houdt aan bepaalde regels die gelden op het internet dan kan er een abuse worden verstuurd naar je provider. Steeds meer providers nemen deze meldingen serieus. Als jij je aantoonbaar misdraagt kan de provider inderdaad je verbinding verbreken.
 
maar is het vaak posten van je link op een promobox dan een misdraging?"

vind zelf van niet en dan noemen ze het ook nog spam
 
Het is inderdaad "not done" om jezelf of je producten teveel te promoten, de vergelijking met SPAM is dan ook niet zo vreemd. De meesta fora hebben huisregels (wij ook) en het is echt nuttig deze eerst te lezen voordat je actief op een forum aan de gang gaat.
 
Hallo ringtonefreak.

Lees de site van onderstaande link, maar eens helemaal door. Deze is helemaal gewijd aan netiquette, gedragregels voor het internet. De tijd die je in het lezen van de site steekt, kun je in iedergeval niets fout doen op internet.

Alvast een hint. Als je post in een hulp forum, bedenk dan een betere titel dan "Please Help Me". Want dat is gewoon een domme vraag.

Groetjes Erik Rothuis.

http://web.inter.nl.net/users/Maurice.Makaay/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan