Please Help Me !! Ben Radeloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

HelpMaria

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2006
Hoi Slimmerikken, willen jullie me aub zo snel mogelijk helpen! Als ik naar de website ga van www.minettes.nl dan komt er iets te staan van ' fedora core test page' en dit is al 3 maanden zo, als anderen er heen gaan, dan krijgen ze dit niet!

Zouden jullie mij hierbij please willen helpen, dank u !

Groetjes, Maria

Laatst bewerkt:
bij mij staat er niks. misschien ben je geblokt ofzo???

Gebruik je Internet Explorer, of Mozilla Firefox, of een andere browser?

Ga in internet explorer eens naar extra/opties/algemeen. Klik op "bestanden verwijderen", vink het vakje "ook alle off-line items verwijderen" aan en druk op OK. Is het nu nog zo?

het is een beetje een 'raar' verhaal aan het worden want ik heb even 'gegoogled'.
Als je "fedora core test page" te zien krijgt dan zou de installatie van fedora zijn geslaagd (een linux besturingssysteem is fedora).

@ Arthur de Smet: Dankje wel!, maar hij doet het nog steeds niet! Ik weet niet wat ik moet doen meer, kan wel huilen, misschien komt het meer voor :(

Iedereen ook dankjewel voor het reageren :thumb:

groetjes, Maria

Wat een .... site.:shocked:

Maare, probeer het eens met deze ie fix, kijk ook eens naar je instellingen van je firewall, ik kom er gewoon op, hoor.

Ik weet het ook niet meer Arthur, in iedergeval bedankt voor het beantwoorden van me vraag :thumb:

Nog een poging, HelpMaria. Uit deze topic in het Fedora-forum maak ik op dat je inderdaad beter hun webmaster even kunt mailen:http://shortlink.co.uk/biq

Ik heb zelf geen verstand hiervan, maar het lijkt om een probleem te gaan dat zich af en toe voordoet bij mensen die een website eerder bezocht hebben, nadat er bepaalde wijzigingen in de site zijn aangebracht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan