please help me!

Status
Niet open voor verdere reacties.

look4justic

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2004
hai,
ik zit in eerste jaar informatica.
ik moet morgen paar opderachten inleveren. ik ben de hele weekend bezig geweest maar het leukt niet :-(
ik zit vast en ik weet niet wat ik moet doen?
kan iemand dit programm a.u.b voor mij schrijven?

Schrijf twee programma's voor het verwerken van meetresultaten. Deze meetresltaten zijn de buitentemperaturen van elke dag gemeten om 12.00 uur smiddags (in twee decimalen) In het eerste programma kan de gebruiker de temperaturen ingeven( bijvoorbeeld voor 1 maand) Deze temperatuurwaarden moeten opgeslagen woorden in een binary bestand. Het tweede programma leest de temperaturen uit het binary bestand en berekent de volgende gegevens: de minimum temperatuur, de maximum temperatuur, en de gemiddelde temperatuur.

grtz,

Volgens mij zit je bij de verkeerde helpdesk. Je kunt beter naar een site voor huiswerkproblemen denk ik.;)

Ik denk idd ook niet dat je op deze manier geholpen zult worden. Misschien kan iemand die er verstand van heeft je wel helpen als je zegt waar het fout gaat, wat er dus precies niet lukt. Misschien is een betere planning in de toekomst misschien handig? Dan weet je al eerder dat het niet lukt en kun je aan je docent vragen stellen oid.

Welkom op Helpmij.

Zoals de andere helpers al aangeven in het vervolg iets eerder beginnen met je opdracht.
Ik denk dat jij deze vraag beter bij je klas genoten kunt stellen.

Ik wil niet negatief over komen maar heb toch wel een paar opmerkingen over jou vraag.
Dit is niet kwaad bedoeld maar een positieve reactie.

Jij zegt dat je het hele weekend al bezig bent geweest, dit kan volgens mij niet omdat het nu net 12.30 uur is.
Ook jou schrijfstijl is niet je van het.

Ik wil jou dan ook aanraden om in het vervolg iets meer aandacht aan je taal en aan je opdrachten te geven.

Informatica is niet een vak wat je er zo even bij doet.

Ik wens je veel suc6 met je opdrachten.;)

Het onderstaande kreeg ik via de mail binnen.
Het spreekt voor zich zou ik zeggen.

bedankt voor je advies,maar ik wil even jou laten weten dat ik ben nog 2,5 jaar hier in nederland en ik heb geen interesse om van mensen zoals jou advies horen.
trouwens ,mijn klas genoten zijn ook zoals jij!
nog maal bedankt dat je mij hebt geholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan