Please help mij, upgraden p2 > p3

Status
Niet open voor verdere reacties.

VolgensBartjes

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Berichten
211
weet iemant waar ik een uitleg kan krijge voor het upgraden van een p2 naar een p3? k heb een compaq deskpro p2 en p3 ik wil nu de p3 processor op de moederboard van de pentium 2 zetten omdat die een grotere kast heeft en ik anders mijn troep er nie in kwijtkan. de moeder board kan ik niet in zijn geheel overzetten. als ik op de site van compaq/hp kijk, kan ik allerlei engelse gebruiksaanwijzingen krijgen, maar ik denk niet echt dat ik daar een gebruiksaanwijzing vind wat ik moet veranderen. Als ik op het typenummer van mijn moederboard zoek komen er gebruiksaanwijzingen waar dingen over pentium 2 staan en pentium 3, hij is wel geschikt voor bijde. please help me aan een goede info site, of heeft iemant er zelf ervaring mee?
Bart Huisman
 
Kun je mij een linkje geven naar die gebruiksaanwijzingen over dat moederbord, als ik zoek naar een handleiding van het typenr wat jij geeft krijg ik 0 resultaten. En wat voor een p3 wil je op dat moederbord zetten? (snelheid). Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb hele slechte ervaringen met het upgraden van compaq's. Maar we zullen zien, we gaan je in ieder geval helpen ;)
 
weet je wat, laat maar zitten, ik pak de p3 wel gewoon, die is n stuk kleiner, maar ik probeer daar alles wel in te krijgen, misschien wat aan de behuizing verbouwen ofzo, maar is denk ik tog makkelijker....
maar evengoed bedankt....
 
lijkt me ook een beter idee, wat basvdK al zei,
een compaq upgraden is om problemen vragen.
(heb er ook slechte ervaring mee:confused: )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan