please hulp nOdig met nokia n70

Status
Niet open voor verdere reacties.

femika

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2006
hii,
Ik heb net een nieuwe nokia n70 en ik zat wat met die instellingen te knoeien, met het netwerk enzo.. . En toen heb ik die net werkverbinding of zo verandert van duaal naar gsm. En ik had nog wel wat meer dingen verandert. Maar nu het probleem: ik heb helemaal geen bereik meer als ik wil bellen zegt ie: Geen netwerk.
Toen heb ik weer van gsm naar duaal verandert [ dan gaat je mobiel zichzelf uit en weer aan zetten] maar nu doet bereik nog steeds niet.
Iedereen die me belt krijgt te horen dat mijn mobiel niet bereikbaar is. En smsjes ontvang ik ook niet meer..

Wie kan me alsjeblieft helpen ?:love:

Je kan nieuwe firmware zoeken, downloaden, uploaden naar je mobiel en installeren.. Dan weet je zeker dat je de juiste instellingen weer hebt...:)

LET WEL OP ONDERSTAANDE OP EIGEN RISICO, EN HET GEEFT VERLIES VAN ALLE EIGEN DINGEN OP JE TELEFOON

Kun je dat ding niet hard resetten? (ik zou niet meteen met firmwares aan de gang gaan)
druk daarvoor de groene hoorn, de 3 en het sterretje tegelijk in

of een instellingen reset naar standaard.
bel naar het volgende nummer
*#7370#

daarna zal een veiligheids code gevraagd worden en toets dan in 12345

Laatst bewerkt:
Staat je telefoon niet toevallig offline? Druk de aan/uit-toets even kort in en selecteer het profiel Algemeen.

Probeer dit eerst even voordat je teruggaat naar fabrieksinstellingen, want dan ben je alles kwijt.

Laatst bewerkt:
Hii ,
Het probleem is al verholpen..
ik had er nieuwe kapjes opgezet en die antenne maakte geen verbinding met dat ijzer of zo.. het had nix met die instellingen te maken.
Nu doet ie het weer goed :D
Maar allemaal bedankt voor je reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan