'Please upgrade the hardware for support latast firmware' en nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sannie76

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2012
Micro sd kaartje deed t prima. Mijn zoon heeft het kaartje uit de DS lite gehaald toen hij een spel speelde. De DS stoorde. Heb alles eraf gehaald en weer op gezet. Toen deed hij het weer. Ik moest dingen instellen en heb toen iets niet goed gedaan. (Waarschijnlijk iets geupgrade ofzo) Toen ik m weer aanzette stond er 'Please upgrade the hardware for support latast firmware' Ben nu al anderhalve week met dit gedoe bezig en kom er echt niet uit.
Ik heb t kaartje geformatteerd. Nieuwste software (firmware) gedownload van de site www.r4i-sdhc.com.
Het micro sd kaartje dat ik heb is: r4i-sdhc upgrade revolution V1.4.3

Ik heb via een andere vraag al veel heen en weer gechat, maar misschien is er nog iemand die een goed idee heeft????

Nogmaals hartelijk bedankt voor de reactie. Ik heb volgens mij alles geprobeerd. Op de site die je me hierboven aangeeft doet 1 link het niet. Ik ben dus weer aan t googlen geslagen. Maar ik begin bijna te denken dat ik me erbij moet leggen dat dit te hoog gegrepen is voor mij ;) Er staat nu namelijk weer menu? in beeld...

Helaas kan ik alleen maar meehelpen met zoeken.

dat is al super!!! Heb net een oproepje op facebook gezet, misschien dat iemand in mijn omgeving er verstand van heeft. Hartelijk dank voor de hulp en ik laat wel weten al ie t weer doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan