Plek op website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rutboy

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2009
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem want ik wil een dingen naast me tekst zetten dus aan de rechter zijde van de tekst maar alles wat ik probeer kom het in de tekst te staan hier is de code waar moet ik het neerzetten?

PHP:
<body>

<table summary="" width="760">
<tbody>
<tr>
<td bgcolor="#008000" height="90" colspan="2">
<h1>Blogrunning</h1></td></tr>
<tr>
<td bgcolor="#008000">
<h2>Home</h2></td>
<td valign="top" rowspan="5" width="610">
<h3>&nbsp;</h3>
<h4>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Home</h4>
<p>All updates of site&nbsp;will be posted&nbsp;here</p> 
<h4>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </h4>
<h4>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Pictures</h4>
<p><a> naam
</a>p>
<p>More pictures coming soon</p>
<h4>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Tutorials</h4>
<p>comming soon</p>
<h4>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;News</h4>
<p>Wanna see what we did?&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Go to the news section of our website.</p></td></tr>
<tr>
<td bgcolor="#008000">
<h2><a style="color: #ffffff; text-decoration: none" href="tutorials.html">Tutorials</a></h2></td></tr>
<tr>
<td bgcolor="#008000">
<h2><a style="color: #ffffff; text-decoration: none" href="news.html">News</a></h2></td></tr>
<tr>
<td bgcolor="#008000" height="610"></td></tr></tbody></table>
<body>

let niet op de gekke tekens in de tekst

wat moet ik doen om het op de goede plaats te zetten?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, dit is een erg duidelijk verhaal :rolleyes: En je code is ook lekker overzichtelijk.

Heb je een link naar je website, waar we het live kunnen zien? En wat is nu exact je probleem?

Daarnaast is het misschien een idee je eens te verdiepen in CSS in plaats van al die non-breaking spaces in je code te zetten.

Als je iets naast elkaar wilt zetten, dan moet je <td></td><td></td> gebruiken

Hoi,
ik zat even naar je source code te kijken, maar volgens mij wordt het afgeraden om je website met tabellen op te maken. Ook is het handiger om je stijlblad te includen in de head-sectie, en niet apart in elke pagina op te nemen.
Groet Tom

Ik snap nog steeds niet wat je probleem is. Maar ik blijf bij mijn vorige punt, ga niet eens proberen om met tabellen en website te maken. Daar zijn ze NIET voor bedoeld (en ik ga er niet weer een ellenlange discussie over voeren).

Verdiep je in CSS, dat kost je wat tijd en moeite, maar dan kun je ook degelijke websites maken die doen wat jij wilt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan