plextor 712-a leest geen dvd

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Iemand enig idee hoe het komt dat mn Plextor dvd brander 712-a ineens geen dvd's meer leest en of brand. Elke dvd die er in geplaatst wordt leest hij niet, ook originele film dvd's

Erg vervelend en uiteraar buiten de garanie periode.

grtjs jjw

jjw zei:
Iemand enig idee hoe het komt dat mn Plextor dvd brander 712-a ineens geen dvd's meer leest en of brand. Elke dvd die er in geplaatst wordt leest hij niet, ook originele film dvd's

Erg vervelend en uiteraar buiten de garanie periode.

grtjs jjw

Verwijder hem eens uit Apparaatbeheer en start opnieuw op,lukt het dan niet zou je hetvolgende kunnen doen

Denk dit de enigste oplossing is
http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?download_id=1826

Lukt dat niet ,ben ik bang hij is stuk!!

Nou de firmware's heb ik allen al geprobeerd. Helaas zonder goed resultaat. Wel vreemd hoor dat letterlijk van 1 op ander dag de brander defect is en dit alleen met dvd's gebeurdt en niet met cd's. Deze leest hij namelijk gewoon correct en brand ze ook correct.

grtjs jjw

jjw zei:
Nou de firmware's heb ik allen al geprobeerd. Helaas zonder goed resultaat. Wel vreemd hoor dat letterlijk van 1 op ander dag de brander defect is en dit alleen met dvd's gebeurdt en niet met cd's. Deze leest hij namelijk gewoon correct en brand ze ook correct.

grtjs jjw

Kan hoor,als op een of andere manier de lenskop maar een fractie anders is gaan staan,door wat voor reden dan ook,is het gebeurd.
Omgekeerd gebeurd ook wel eens,wel DVD ,en geen CD

Ja alles is mogelijk tegenwoordig. Goekope rommel is het haha.
Nee het koste toch wel wat centjes en hij heeft het altijd goed gedaan.
Nou jammer. Ik zal de machine eens openmaken en nogmaals goed schoonaken en kijken of die lens te stellen is, als hij toch al defect is maakt dat niet zoveel meer uit als ik het eventueel meer sloop. Weer een wijze leer les zeg ik dan maar
Toch dank voor je tip en raad.

Fijne dagen alsnog grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan