Plextor 755 ide/scsi ???? wat is dat nou.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Greg Wermuth

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Hallo,

ik heb onlangs een plextor dvd-rewriter gekocht model px-755a ide, plus een externe behuizing hiervoor. Alles in de externe behuizing gebouwd en via usb aangesloten. Nou wordt hij gezien als een SCSI cd-rom device met als naam JT4428N YHH433M. Daar zou toch gewoon de naam Plextor moeten staan en die omschrijving SCSI kan ik niet plaatsen, hij heeft gewoon Atapi(E-Ide). Heeft iemand hier een verklaring voor. Groet Greg

Denk dat het komt door je externe behuizing, dat je die naam en SCSI te zien krijgt.

Nogmaal Plextor en scsi

Hallo, bedankt voor je antwoord. Hij wordt wel gezien in apparaatbeheer , niet als Plextor, maar met waarschijnlijk de benaming van de externe behuizing(digiconnect van Mycom) zoals vermeld hierboven. Alleen die SCSI benaming is toch wel erg vreemd.De externe behuizing is gewoon voor ide apparaten bedoeld. Als ik er een dvd of cd in stop speelt ie hem gewoon niet af. Het lampje van de Plextor staat overigens wel aan. Wat is hier aan de hand. Groet Greg.

Plextor en ScSI

Hallo, ik hem hem zo uit de doos erin gezet en volgens mij zat het jumpertje uiterst rechts(dus Master). Maakt dat overigens nog wat uit dan? Groet Greg

Zou ik toch maar even controleren,hoe het moet staan staat boven op de speler.
En moet Master gezet worden

Plextor en SCSI

Hallo, ok ik ga het even openmaken en controleren. Betekent dat als hij op slave staat hij niet afspeelt? Groet Greg

Plextor

Hi there, ik heb nog even gekeken hoe de jumper stond, uiterst rechts dus Master volgens Plextor. Ben vandaag naar My Com teruggeweest ze plugden het in en ja hoor hij wordt gezien, onbegrijpelijk. Heb gisteren nog door een collega het hele geval laten aansluiten op een andere PC op het werk maar nee hoor kreeg de vermelding fout in de hardware te zien. Hij heeft de plextor toen rechtsstreeks verbonden (dus niet via extern kasje) en hij werd direct herkend en deed het dus. DWZ de Plextor werkt gewoon goed. Ik heb van My Com een nieuw externe behuizing met inwendige electronica gekregen, maar thuis gekomen wordt ie niet gezien. Ook niet de melding nieuwe hardware gevonden. Wat moet ik nu doen. Greg

Hi, ik neem aan van wel. Ik heb ze alle 4 geprobeerd. De printer is aangesloten via USB en die doet het gewoon, dus die USB aansluiting geprobeerd maar niets. Vreemd zeg, ik snap er niets van. Hij doet het gewoon niet op in totaal 4 computers behalve bij My Com wel, hoe is het mogelijk. Ik zou eigenlijk met de Plextor in de externe behuizing wederom naar My Com terug moeten gaan, maar dat is toch van de gekke. Ja en nu. Greg

Ja dat is mogelijk,maar neem dan je PC ook mee als bewijs.

Ik blijf het vreemd vinden:confused:

Plextor

Hallo, ben naar Mycom toegegaan met de externe behuizing en de ingebouwde Plextor en gelukkig daar werd ie ook niet "herkend". De combinatie van de externe behuizing met de Plextor werkte dus niet. Afijn geld terug en nu omkijken naar een andere "goede" externe behuizing , iemand nog suggesties voor merken. Groet greg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan