plink-lcd-controller + nvidia geforce 7600gs

Status
Niet open voor verdere reacties.

zipgo

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2011
Hoi,

Ik heb een pc met een nvidia gf7600gs, deze stond altijd aangesloten op een TV (om foto's/video's te bekijken).
Dit ging altijd goed.
Nu wil ik ook graag muziek afspelen via deze pc, alleen om daarvoor altijd de tv aan te hebben staan vind ik een beetje overdreven. (pc staat aangesloten op een versterker)
Dus ben ik op zoek gegaan naar een klein touchscreen. Ik heb er een gevonden, een wincor nixdorf touchscreen (ik heb veder geen typenummer of iets dergelijks kunnen vinden).

lg-wincor-nixdorf-ba72-a-lc-12-touch-screen-monitor-en-236022.jpg

Bij deze monitor kreeg ik een bijbehorende PCI-videokaart.
nz28fb.jpg

0175002296, B
plink-lcd-controler

2igfuhf.jpg

Als ik de monitor aansluit op de linker aansluiting en ik zet de pc aan, dan wekt de monitor.
Windows 7 herkende de monitor meteen. En na het installeren van de touchscreen drivers reageerde hij ook op het aanraken van het scherm.

Het probleem is nu dat hij zodra deze videokaart+touchscreen monitor is aangesloten de andere videokaart de TV niet meer aanstuurt.
Windows herkent ook maar één monitor (het touchscreen).
Al ik kijk bij Apparaatbeheer, dan herkent Windows wel 2 videokaarten alleen hij gebruikt er maar een.

Weet iemand of het mogelijk is om te zorgen dat beide monitoren te laten werken, zonder dat je steeds van videokaart moet wisselen?

Bijlagen

• lg-wincor-nixdorf-ba72-a-lc-12-touch-screen-monitor-en-236022.jpg
    lg-wincor-nixdorf-ba72-a-lc-12-touch-screen-monitor-en-236022.jpg
    7,2 KB · Weergaven: 20
  • IMAG0481.jpg
    IMAG0481.jpg
    99,4 KB · Weergaven: 26
  • IMAG0482.jpg
    IMAG0482.jpg
    90,1 KB · Weergaven: 38
Status
Niet open voor verdere reacties.