Ploblemen met telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Geachte helpmij,

Wij van lestaulant “china city” hebben een plobleem met onze telefoon. Bij sommige gesplekken valt deze zondel leden uit.
Hebben jullie enig idee hoe dit kan komen?

Gloet,

Het kan mogelijk komem omdat die niet geod aangesloten is.
misschien zit het stekkeltje er niet geod in?

Geplaatst door XP_PC
Geachte helpmij,

Wij van lestaulant “china city” hebben een plobleem met onze telefoon. Bij sommige gesplekken valt deze zondel leden uit.
Hebben jullie enig idee hoe dit kan komen?

Gloet,

Wat heb je daar gegeten. Fliet met cully saus, en in die culliesaus te veel lychies wijn :D :D

Of is het selieus?:)

Geplaatst door killermenace
Het kan mogelijk komem omdat die niet geod aangesloten is.
misschien zit het stekkeltje er niet geod in?

Beste heel Killel,

De stekkeltjes zitten el allemaal goed in. Dit hebben we gecontloleeld. Ook hebben we de stekeltjes van en naal de CD spelel gecontloleeld want deze bleef wel eens hangen. Dit bleek niet te helpen.

Geplaatst door XP_PC

Beste heel Killel,

De stekkeltjes zitten el allemaal goed in. Dit hebben we gecontloleeld. Ook hebben we de stekeltjes van en naal de CD spelel gecontloleeld want deze bleef wel eens hangen. Dit bleek niet te helpen.

Dat is lastig...
Zijn de stekkeltjes misschien stluk .. of de kabeltjes stluk?

Die CD-spelel kan je een klap op de klop geven .. dan doet hij het misschien weel :)

off topic: Heel even tussendoor. Beste XP_PC of je kan helemaal niet typpe (lijkt me niet eigenlijk maar goed) Of jou toets R is kapot ;). Dit leest heel irri. K ben niet zo goed in ontcijfere :p

Geplaatst door winnie de pooh
off topic: Heel even tussendoor. Beste XP_PC of je kan helemaal niet typpe (lijkt me niet eigenlijk maar goed) Of jou toets R is kapot ;). Dit leest heel irri. K ben niet zo goed in ontcijfere :p

Beste heel de Pooh,

wat bedoelen jij plecies? Wij komen uit China en kunnen geen L uitspleken.

waarschijnlijk te veel alcohol gisteren gehad
hopelijk verdwijnt je kater snel en ik weet dan zeker dat jij weer gewoon kan bellen:D

Katel... met de l van labalbel.

Misschien is de telefoon gewoon in de wal van altijd die nummeltjes te moeten aanholen. "Vool mij nummeltje deltien met cullysaus!"

James;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan