henryvanbeek
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 jan 2007
beste mensen,
Ik zit ziek thuis (verkouden) en daarom tijd om te puzzelen met excel. Het volgende is het geval. Het bedrijf waar ik werk wil de technische dienst meer structureren op de te verwachten productie. Daar is ons als monteurs gevraagd om met een voorstel te komen.
Nu zijn wel daarmee al een heel eind. Nu is ook bij de huidige monteursploeg de kennis niet optimaal. Wat ik eigenlijk wil maken is een tool waarmee ik zichtbaar kan maken hoe sterk ieder team is op iedere afdeling. En ook als je mensen wisselt wat voor invloed als dit heeft op de sterkt
Ik beoordeel iedere monteur :
100% : kennis op hoogte
75% : is afdoende
50% : is kan zich reden maar niet meer dan dat
25% : niet meer dan basiskennis
Nu zit ik een beetje vast hoe ik het aan moet pakken....
Wat ik wil kunnen doen is schuiven met ploegen om zo te kijken hoe ik een goede en sterke indeling krijg.
Als een monteur kennis op doet wil ik dit ook kunnen wijzigen
waarbij ik eerst het 5 ploegensysteem voor elkaar wil krijgen
kan iemand me hier verder mee helpen..
P.s. ik gebruik office 2010 en nu de monteursnummer dit zijn normaal namen van monteurs maar om reden van privacy heb ik er voor hier maar nummers van gemaakt
Ik zit ziek thuis (verkouden) en daarom tijd om te puzzelen met excel. Het volgende is het geval. Het bedrijf waar ik werk wil de technische dienst meer structureren op de te verwachten productie. Daar is ons als monteurs gevraagd om met een voorstel te komen.
Nu zijn wel daarmee al een heel eind. Nu is ook bij de huidige monteursploeg de kennis niet optimaal. Wat ik eigenlijk wil maken is een tool waarmee ik zichtbaar kan maken hoe sterk ieder team is op iedere afdeling. En ook als je mensen wisselt wat voor invloed als dit heeft op de sterkt
Ik beoordeel iedere monteur :
100% : kennis op hoogte
75% : is afdoende
50% : is kan zich reden maar niet meer dan dat
25% : niet meer dan basiskennis
Nu zit ik een beetje vast hoe ik het aan moet pakken....
Wat ik wil kunnen doen is schuiven met ploegen om zo te kijken hoe ik een goede en sterke indeling krijg.
Als een monteur kennis op doet wil ik dit ook kunnen wijzigen
waarbij ik eerst het 5 ploegensysteem voor elkaar wil krijgen
kan iemand me hier verder mee helpen..
P.s. ik gebruik office 2010 en nu de monteursnummer dit zijn normaal namen van monteurs maar om reden van privacy heb ik er voor hier maar nummers van gemaakt
Bijlagen
Laatst bewerkt: