plots een firewall voor Limewire?

Status
Niet open voor verdere reacties.

musicalsan

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2001
Berichten
299
Hallo,

Ik maak slechts sporadisch gebruik van Limewire.. Enkele weken geleden was alles nog in orde. vandaag blijkt echter dat er plots een firewall opduikt... Ik had kortelings AVG spyware geïnstalleerd, heb deze weer gedeïnstalleerd. Ook spybot search and destroy is net geïnstalleerd... Service pack van windows zou bij de updates gezeten hebben. Kan het aan 1 van deze programma's liggen? Wat doe ik om die firewall weer weg te krijgen?

Groetjes, sandra
 
Staat de Firewall van Windows zelf soms aan?(als je met Windows Xp werkt)
 
ik wist zelfs niet dat die een firewall had...heb hem alleszins niet aangezet. Waar kijk ik dat na?
 
Ga naar:
Start > configuratiescherm > Windows firewall.
 
nu voel ik me echt dom...
bij configuratiescherm staat bij mij geen windows firewall...
 
Heb je wel Windows XP met Service pack 2?
 
heb windows XP, en plots een firewall, vermoed dus dat service pack 2 erop staat... kan ik dat nakijken?
 
rechts klik op "deze computer"dan eigenschappen daar kan je zien of je sp 2 hebt
 
Tja, eerste probleem gevonden... er staat: service pack 1... 'k zal maar op zoek gaan naar nr. 2 zeker?

blijft het probleem dat ik nu wel een firewall heb lopen die ik er niet opgezet heb.
Zal ik dit topic opnieuw openen onder 'firewall'?
 
Hey, hier ben ik weer.
Op de pagina van de link staat aangegeven dat die download niet gebruikt mag worden voor 1 computer, dat ik naar de update pagina moet... alleen... die doet het niet...
Ik heb net gezien dat in het lijstje van mijn automatische updates, SP2 tot 3 maal toe geannuleerd werd... Hij had er dus al moeten op staan, maar iets heeft dat tegengehouden. Ik probeer nog eventjes op die update pagina te raken, laat iets weten als het me gelukt is...
Bedankt alvast voor je hulp!

Sandra
 
Die download kun je gerust gebruiken om op 1 computer te zetten. Het is de complete Servicepack 2 installatie. Het is bedoelt om eventueel op pc's te installeren, die geen internet hebben.
 
ok, sp2 is geïnstalleerd. Ik heb limewire en Ares aangegeven als bestanden die door de firewall mogen, maar... geen van beide doet het. Er zit dus nog ergens een fire wall effe lastig te doen.

Hoe kan ik die te pakken krijgen?

Sandra
 
Kijk eens bij configuratiescherm > software of daar een firewall tussen staat.
 
nee, daar staat volgens mij niets tussen.
Ondertussen heb ik ontdekt dat Live Messenger zich moest herstellen??? En dat Ares er nu blijkbaar wel doorraakt... rest Limewire nog...

Zou het helpen mocht ik op Nucia iemand vragen om Hijjack eens na te kijken?
 
Ik denk niet dat een Hijackthis een oplossing voor dit probleem kan bieden. Je hebt toch geen Spyware problemen?
 
net een heleboel miserie mee gehad : een worm, trojan, hopen spyware

Heb er Adaware, spybot search and destroy, AVG spyware, online housecall, online panda en online F secure op los gelaten. Zou nu toch in orde moeten zijn he?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan