Plots windows password

Status
Niet open voor verdere reacties.

wietse02

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2007
Berichten
8
Hallo,

Heb al verschillende keren gezocht op Helpmij.nl maar kon de oplossing niet vinden!
Heb gisteravond Vista Manager gedraaid zoals ik wel vaker doe, vanmorgen zoals gewoonlijk pc opgestart en ik moest een wachtwoord invoeren, heb dit nooit ingesteld dus heb geen idee wat het kan zijn. Het probleem is echter dat ik windows niet mag herinstalleren, er staan erg veel video's op van de vakantie's, m'n eigen site en ook mijn serverfiles staan erop. Nu heb ik al wat gratis password recovery tooltjes geprobeerd. de ene gaf aan dat er geen password gevonden was en de andere werkte niet. Ik heb 1 account: Wietse3 met dat onbekende password en verder heb ik gast en administrator (zonder password) gedisabled. Misschien is er een manier om administrator te enable, het kan namelijk niet via uitvoeren. Ook heb ik in veilige modus geprobeert op te starten wat ook niks hielp, geen admin acc. zichtbaar ofzo.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
Wietse
 
kun je met administrator wel inloggen?
dus zonder wachtwoord in te geven.
 
Hallo,

Heb al verschillende keren gezocht op Helpmij.nl maar kon de oplossing niet vinden!
Heb gisteravond Vista Manager gedraaid zoals ik wel vaker doe, vanmorgen zoals gewoonlijk pc opgestart en ik moest een wachtwoord invoeren, heb dit nooit ingesteld dus heb geen idee wat het kan zijn. Het probleem is echter dat ik windows niet mag herinstalleren, er staan erg veel video's op van de vakantie's, m'n eigen site en ook mijn serverfiles staan erop. Nu heb ik al wat gratis password recovery tooltjes geprobeerd. de ene gaf aan dat er geen password gevonden was en de andere werkte niet. Ik heb 1 account: Wietse3 met dat onbekende password en verder heb ik gast en administrator (zonder password) gedisabled. Misschien is er een manier om administrator te enable, het kan namelijk niet via uitvoeren. Ook heb ik in veilige modus geprobeert op te starten wat ook niks hielp, geen admin acc. zichtbaar ofzo.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
Wietse

Probeer het eens met Powersuite van Spotmau.
Dit is een trial, dus ik weet niet of het volledig werkt.
Ik heb de betaalde versie, en lost dit soort grapjes moeiteloos op.
Te downloaden van: http://www.sharewareplaza.com/PowerSuite-2009-downloads_48383.html
Suc6:)
 
Allereerst bedankt voor jullie reacties, het administrator account is op dit moment uitgeschakeld, hier zit geen wachtwoord op dus dit moet een oplossing zijn als ik er op inloggen kan. Ik kan het administrator account ook niet aanzetten omdat ik niet in windows kan komen, dit doe ik normaal via "uitvoeren" en dan set user administrator /active yes. Deze methode werkt nu niet omdat ik niet bij uitvoeren kan komen. Weet iemand misschien hoe ik het administrator account kan enable ZONDER dat ik hoef in te loggen, dit kan niet omdat ik mijn password niet weet.

Over die tool, ik zal de trial even proberen maar denk niet dat dit werkt. Hiervoor heb ik inderdaad de volledige versie nodig. Misschien is er een soort gratis programmatje wat erop lijkt ;)

EDIT:
Als ik de bekende Offine NT Password & Registry Editor gebruik dan druk ik op enter bij Boot_ en dan blijft hij haken bij Booting kernel!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan