plotseling aflsuiten en inschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

cescho

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2005
terwijl ik met de computer bezig ben, spelletje of andere activiteit dan gebeurd het mij dat onverwacht het beeld zwart wordt en de computer dan opnieuw opstart.
Wat zou hier het probleem kunnen zijn.

Mvg,
Cescho

Geplaatst door cescho
terwijl ik met de computer bezig ben, spelletje of andere activiteit dan gebeurd het mij dat onverwacht het beeld zwart wordt en de computer dan opnieuw opstart.
Wat zou hier het probleem kunnen zijn.

Mvg,
Cescho

Meestal word dan je videokaart of CPU te warm. Probeer erachter te komen hoe warm die worden met bijvoorbeeld een programma'tje.

Als je er nou eerst eens voor zorgt dat hij niet afsluit maar een foutmelding gaat geven dan zijn we al een eind verder. Dit kan door naar deze computer te gaan daarop rechts te klikken en voor eigenschappen te kiezen. Vervolgens ga je naar het tabblad geavanceerd en ga je naar opstart en herstelinstellingen en klik je op instellingen en haal je het vinkje weg bij computer automatisch opnieuw opstarten weg. Nu zal je een foutmelding krijgen ipv dat hij opnieuw opstart!

ik doe wij jij zegt en dan krijg ik, als ik op instellingen klik, de volgende meldingL Kan het bestand C:\boot.ini niet openen. Instellingen van het besturingssysteem en van de time-out kunnen niet worden gewijzigd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan