Plotseling een Blue screen of death

Status
Niet open voor verdere reacties.

daand

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 feb 2008
Ik kreeg zojuist ongv 10min geleden een blue screen of death op mijn acer aspire 5315 heb weer xp en ik had een Ramdisk schijf aangemaakt van 700mb heb 1GB en hij was rustig Windows Xp in virtual pc aan het installeren toen ik een blue screen kreeg op mijn laptop zelf hoe kon dit nou gebeuren??? Ook had ik niet veel ram meer beschikbaar

Alvast bedankt

Misschien een te grote ramdisk, maar geef eens aan wat er in de BSOD stond.

Misschien een te grote ramdisk, maar geef eens aan wat er in de BSOD stond.

Ging zo snel dat ik niet kon kijken ik zal proberen om weer zo'n BSOD tekrijgen en dat zal ik wel opletten

Heb nu ongv 580Mb vrij dat komt omdat ik nu GTAIV aan het installeren ben

Laatst bewerkt:
Klik met rechts op deze computer > eigenschappen > geavanceerd > opstart en herstelinstellingen > Vinkje weg halen bij "De computer automatisch opnieuw opstarten".

Als je een BSOD krijgt blijft deze staan, tot je de pc reset.
Het volgende hebben we nodig;
bsod_a.jpg

Dus de regel die in hoofdletters staat en de stop code, plus het bestand wat eventueel genoemd wordt.

zal wel zoiets zijn had nog ongv zo'n 10 Mb ram vrij ofzo

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier kunnen we weinig mee. De BSOD die ik laat zien is een voorbeeld, er zijn honderden verschillende BSOD'S die gegeven kunnen worden.

Hier kunnen we weinig mee. De BSOD die ik laat zien is een voorbeeld, er zijn honderden verschillende BSOD'S die gegeven kunnen worden.

Ik ga nu verder met GTAIV, eigenlijk een BSOD maken is niet echt er goed voor neem ik aan??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan