Hallo allemaal,
Ik heb alweer een paar jaar geleden een factureringssysteem aangepast naar mijn wensen in excel.
Nu heb ik hier van de week allemaal facturen weer in gemaakt en werkt het gewoon zoals het moet, nu wou ik vandaag ook een factuur maken.
Alleen krijg ik sinds vandaag de volgende foutmelding: http://prntscr.com/et7mow
Als ik hierna op fout opsporen klik kom ik in het volgende scherm en zit de fout in het dik gedrukte stuk. Nu is het alweer even terug voor mij dat ik hieraan heb gesleuteld en heb mij er daarna niet meer in verdiept, waardoor het een en ander verwaterd is. Ik kan zelf niet ontdekken waar deze fout vandaan komt en hoe ik het weer kan oplossen.
Alvast bedankt voor de moeite!
Ik heb alweer een paar jaar geleden een factureringssysteem aangepast naar mijn wensen in excel.
Nu heb ik hier van de week allemaal facturen weer in gemaakt en werkt het gewoon zoals het moet, nu wou ik vandaag ook een factuur maken.
Alleen krijg ik sinds vandaag de volgende foutmelding: http://prntscr.com/et7mow
Als ik hierna op fout opsporen klik kom ik in het volgende scherm en zit de fout in het dik gedrukte stuk. Nu is het alweer even terug voor mij dat ik hieraan heb gesleuteld en heb mij er daarna niet meer in verdiept, waardoor het een en ander verwaterd is. Ik kan zelf niet ontdekken waar deze fout vandaan komt en hoe ik het weer kan oplossen.
Sub Factuur_bewaren1()
Application.ScreenUpdating = False
Set cl = Sheets("Debiteuren").Cells(65536, Range("deb_factuurnummer").Column).End(xlUp).Offset(1)
With Sheets("debiteuren")
.Cells(cl.Row, Range("deb_factuurnummer").Column).Value = Sheets("Factuur").Range("Factuur_nr").Value
.Cells(cl.Row, Range("deb_factuurdatum").Column).Value = Sheets("Factuur").Range("factuurdatum").Value
.Cells(cl.Row, Range("deb_klantnr").Column).Value = Sheets("Factuur").Range("O15").Value
.Cells(cl.Row, Range("deb_klantnaam").Column).Value = Sheets("Factuur").Range("klant_naam_F").Value
.Cells(cl.Row, Range("deb_factuurbedrag").Column).Value = Sheets("Factuur").Range("N46").Value
End With
Sheets("Factuur").Select
Range("klant_naam_F").Select
MsgBox "Gegevens gekopieerd. "
Dim PDFnaam As Variant
PDFnaam = Application.GetSaveAsFilename(, "PDF Files (*.pdf), *.pdf")
If VarType(PDFnaam) = vbString Then
ActiveWorkbook.ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, Filename:=PDFnaam, _
Quality:=xlQualityStandard, IncludeDocProperties:=True, _
IgnorePrintAreas:=False, From:=1, To:=1, OpenAfterPublish:=True
End If
End Sub
Alvast bedankt voor de moeite!