Plotseling geen internet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

doppie91

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2010
Beste mensen,

Sinds twee weken heb ik op mijn laptop (HP Pavilion DV6710) met Windows VISTA geen draadloos internet meer. Ik zat op het internet en mijn internet werd steeds slomer, toen internet explorer maar afgesloten en internet explorer weer opnieuw opgestart, maar toen had ik helemaal geen internet meer. In de rest van ons huis heeft iedereen wel draadloos netwerk.

Wat mij oa. opvalt is dat als ik naar 'netwerkcentrum' toe ga, er alleen een pictogram staat van een computer('PC_VAN_SANDER') met dan een balk met een kruis er doorheen en dan een pictogram met wereldbol('Internet). Normaal gesproken zit hier nog een pictogram tussen, die is er dus niet meer...

Het volgende heb ik al ondernomen:

- Naar netwerkverbindingen beheren gegaan. Daar 'het netwerkapparaat' uitgeschakeld en vervolgens weer ingeschakeld. Normaal gesproken stonden ook hier meerdere pictogrammen(2 of 3 geloof ik). Als ik deze vroeger even uit- en inschakelde deed het internet het bijna altijd weer.
- Stekkers eruit van internet en router (in de meterkast) en er weer opnieuw ingedaan.
- Op fora gezocht op internet naar mensen met hetzelfde probleem.
- Op HP Help gekeken.
- HP recovery manager opgestart en naar een herstelpunt gedaan van 2 weken voor het gebeuren. Heeft niet geholpen
- Met behulp van Recovery Manager alles terug naar de fabrieksinstellingen gezet, waarbij dus alle programma's en documenten worden verwijderd.

Tot nu toe heb ik nog geen positief resultaat gehad...

Hopelijk kunnen jullie mij helpen en voor vragen, stel ze gerust.

Alvast bedankt,

Sander

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan