Plotseling geen wifi meer op mijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

swizzers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2014
Beste,

Gisteren heb ik wat programma's gedeinstalleerd van mijn computer via configuratiescherm --> programma's verwijderen. Vandaag starten ik mijn computer op en had ik geen wifi meer. Ik kan ook geen wifi zoeken, sterker nog mijn icoontje links onder in is geheel weg. Ook bij configuratiescherm --> netwerken en internet --> netwerkcentrum, staat geen mogelijkheid meer om een wifi netwerk te selecteren. Kan het zijn dat ik met programma's verwijderen iets heb weg gegooid waardoor ik geen wifi meer kan ontvangen op mijn laptop? Gister toen ik programma's had verwijderd was er geen vuiltje aan de lucht maar toen ik mijn laptop de volgende dag weer opstarten deed dit probleem zich voor.

Mijn laptop is een paar maanden oude Samsung notebook Model: NP915S3G met Windows 8 zoals deze geïnstalleerd is na aanschaf.

Kan iemand mij hierbij helpen? moet ik hiervoor iets weer opnieuw installeren/ instellen of downloaden?

MVG

Heb je misschien per ongeluk je netwerkkaart gedeinstalleerd?

Kijk eens in apparaatbeheer of je netwerkadapter daar nog wel staat zonder gele uitroeptekens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan