Vannochtend had ik toen ik mijn laptop opstartte met Windows 7 Ultimate een vervelende ervaring: het opstarten ging extreem sloom (als in dat alle laadschermen er minutenlang stonden) en daarna kwam niet mijn gecustomiseerde Windows 7 scherm op, maar het standaardscherm nadat je windows 7 geinstalleerd hebt. Oftewel blauwe windows achtergrond en de standaardpictogrammen. Voordat het scherm te voorschijn kwam, kwam er eerst een desktop manager error. Toen het besturingssysteem eenmaal was opgestart gingen alle processen nog steeds extreem sloom en wou geen enkel programma opstarten. Zelfs de windows explorer (niet de browser), de externe harde schijf en de wifi werkten niet meer.
Vervolgens heb ik mijn dualboot, Ubuntu 11.04 proberen op te starten, maar daar kreeg ik ook een foutmelding.
Enig idee wat er gebeurt kan zijn? Ik hoop maar dat het geen hardware probleem is.
p.s ik kon de pc niet terugzetten in de tijd. Wederom een foutmelding.
Philip
Vervolgens heb ik mijn dualboot, Ubuntu 11.04 proberen op te starten, maar daar kreeg ik ook een foutmelding.
Enig idee wat er gebeurt kan zijn? Ik hoop maar dat het geen hardware probleem is.
p.s ik kon de pc niet terugzetten in de tijd. Wederom een foutmelding.
Philip