Plotselinge accuprobleem HP laptop??

Status
Niet open voor verdere reacties.

thelord83

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2006
Gisteravond heb ik mijn laptop aan de netvoeding gehangen toen ik naar bed ging, accu was gewoon "bijna leeg" en zodoende dus aan de netvoeding gehangen. Nu kijk ik vanochtend en krijg ik tijdens het opstarten al een zwart scherm wat zegt dat mijn accu abnormaal weinig "volume" meer heeft en daardoor aan de netstroom geplaatst MOET worden. Eenmaal in Windows 7 (Home) zie ik rechtsonder in beeld het acculogo staan met rood kruisje erdoor en ernaast het stekkertje (wat aangeeft dat hij aan de netvoeding ligt) Echter melding gaat niet weg maar laptop valt ook niet uit als ik hem van de netvoeding afhaal.

Heb al diverse stopcontacten geprobeerd maar dat maakt geen verschil, kabel zit goed aangesloten en lampje op zijkant van laptop brand ook (dat netvoeding aangesloten zit)

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Alvast bedankt!

Laptop: HP G62
Leeftijd: 1 jaar en 2 maanden sinds gebruik
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium
Onlangs geen rare dingen ge(de)installeerd of iets dergelijks

Accu verwijderen. Als de laptop aan het netstroom hangt is het beetr geen accu in de laptop te hebben daar dat de levensduur van de accu verlaagt. Maar goed, dat is inmiddels bij uw laptop al te laat. Dus gewoon zonder accu werken, rechtstreeks op netstroom.

Kortom mn accu is van de ene op de andere dag overleden??. Ondanks dat ik hem vaak compleet leeg liet gaan voordat hij opgeladen werd

Overigens moet ik er bij zeggen dat het acculogo met rood kruisje nog steeds rechtsonder in beeld staat, aangeeft dat de accu leeg is maar ondertussen heb ik hem al meer dan uur "gewoon" aanstaan zonder netvoeding. Dan kan de accu toch niet kapot zijn of zie ik het verkeerd?

Gr

Laatst bewerkt:
Opgelost

Vraag niet hoe, maar opeens doet hij het weer als vanouds, gelukkig niet kapot. Bedankt voor de moeite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan