Plotselinge foutmelding...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarabass

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Hallo,

Weet niet of ik nu in het goede forum zit,mijn excuses als het niet zo is.

Zat net een spelletje te spellen (rct3), slaat mn pc ineens op het blauwe scherm! Heb een screenshot gemaakt van de handtekening van de fout, misschien kan iemand mij vertellen wat deze inhoud...

BvD

Bijlagen

• screenhunter_001.jpg
    screenhunter_001.jpg
    18,8 KB · Weergaven: 57
Ja dat weet ik dus niet meer:( ! Iets over mijn beeldadapter, maar kon er helaas geen screenshot van maken. Snap het niet want ik zat rollercoastertycoon3 te spelen en dat is toch niet zon zwaar spel. Mn kaart was wel wat aan de warme kant!

Koelingsfan van de videokaart draait nog normaal en het koelblok is nog vrij van stof?

Daar had ik ook al aan gedacht maar die is schoon:confused: ! Heb m voor de zekerheid ff schoongeblazen (spuitbus met lucht) maar weinig stof te bekennen. Ik heb nog geen tijd gehad maar ik hoop dat het niet bij alle spellen zo is want dan:mad: ... Maar wat zou het nog meer kunnen zijn?

Stond ook op dat blauwe scherm dat misschien mn hdd vol zou zijn, maar nog 12 gig over en virtueel geheugen staat ook op ruim voldoende. Ook stond er dat ik misschien mn beeldadapter moest vervangen:confused:

Ik ga het iig even proberen met andere spellen, dat hoor je dan nog wel:thumb:

Heb de melding niet meer gehad! Alles draait lekker op doom III, hl2, nfsu2 alleen durf ik rct niet meer te draaien! Bij rtc werd mn kaart toch wel veel warmer als bij de andere eerder genoemde spellen! Is rtc3 dan toch zo zwaar?:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan