Plug and Play service corrupt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flexius

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 sep 2006
Hoi,

Sinds gisteren start de Plug and Play service elke 1/2 seconde outlook op.:( Dit zorgt ervoor dat ik niet meer kan werken met mijn computer omdat hij steeds een nieuw window tracht te openen.:confused:
Wat zou deze fout veroorzaken en hoe kan ik ze verhelpen?

(heb al een virusscan gedaan maar zonder resultaat)

Hi,

Gisteren heb ik alles gecontroleerd op spyware en virussen, met de programma's van hierboven en andere. Zonder resultaat, want er werd geen spyware of virus aangetroffen.
Wat gebeurt er, de service "plug & play" roept blijkbaar outlook op. Ik weet niet dat dit standaard is?:confused:
Outlook heb ik getracht te repareren met de tool die daarvoor ter beschikking is in outlook en dit bracht 5 minuten een verbetering. Daarna herviel alles weer, en moest ik "plug and play" uitzetten om toch nog iets te kunnen doen.

Dus weet ik nog steeds niet wat de fout veroorzaakt, dien ik outlook of office XP opnieuw te installeren?

Dank u voor advies.

Dat zou een optie zijn ( opnieuw installeren). Zou je een excacte omschrijving van de melding kunnen geven. Ik vermoed toch dat er toch iets van malware ( algemene omschrijving voor spyware virus en andere narigheid) inzit. Probeer eerst opnieuw te installeren. Als dezelfde fout weer terugkomt ga dan eens bij onze collega's va Nucia.nl te biecht voor het maen van Hijackthis log. Registreren daar is ook gratis en je wordt goed geholpen.

Uiteindelijk heb ik na een week de stomme fout gevonden. Gisteren weigerde mijn toetsenbord plots dienst. Na herinstallatie van mijn bleuthooth hub bleek het nog niet te werken, mijn apart numeriek klavier wel. Dus de batterijen eruit, wat bleek nu...... geen popups meer van outlook en explorer. :mad:

Besluit: het keyboard zend bij low level batterijen foute signalen uit. Het geeft echter geen foutmelding Low Bat ofzo. Dus dank u Logitech voor een week van frustratie.:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan