Plug en Play werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
ibiza zei:
ik zeg niet dat ze slecht zijn ,integendeel aangezien ze niet meer up-date

dus ook geen info meer van hardware na (20.12.2005 dan zijn ze er dacht ik mee gestopt de home versie dan)

begrijp je het nu:confused:

Maakt toch niet uit, alle informatie wordt uit apparaatbeheer en softwarebeheer gehaald, die in het register staan verzameld, als er een vraagteken staat bij een apparaatbeheer, leest Everest hem ook niet.
 
Het is geen probleem dat PnP niet werkt als je de drivers van je hardware hebt. De meeste hardware heb ik gewoon manual geinstalleerd en werkt verders prima. Ik heb alleen een probleem met de kaartlezer, hiervan heb ik geen driver en het merk/type is mij ook onbekend. Ik heb hem er al uit gesloopt en op het apparaat staat ook helemaal nix, alleen een stickertje dat je hem niet in de prullebak mag gooien. (En dat is nu precies wat ik eigelijk wel wil.....).
Ook heb ik een probleem met een usb-stick, Sandisk cruzer mini 256. Deze is geleverd zonder driver omdat die voor xp dus niet nodig is, PnP dus. Voor win98 is er wel een driver nodig en die kun je dus op hun site downloaden, alleen geen xp driver want dat is niet nodig bij xp........

Met het progsel Everest denk ik dat ik wel wat verder kan dus dat ga ik zo snel mogelijk installen.(betreffende comp staat ergens anders..)
Mocht dit geen zoden aan de dijk zetten dan moet xp toch maar opnieuw geinstalled worden, op de juiste manier dit keer dan. Dit is pas over een week of 4 mogelijkdus ik ga deze vraag straks als opgelost markeren.

Voor de duidelijkheid mijn stommiteiten nog even samengevat:
C partitie geformateerd, hierop stond win98.
Geprobeerd xp met setup.exe te installen, dit gaat niet.
Kon de boot volgorde niet veranderen (onkunde), en ik moest nu van cd booten.
Opnieuw win98 geinstalled.
CD geopend en via setup.exe xp over win98 geschreven, dus niet geupdated.

Dit is dus niet de voorgeschreven manier en er is blijkbaar wat van win98 achtergebleven of iets van xp niet geinstalled.
Deze druiloor biedt zijn excuses aan voor de overlast en bedankt jullie voor de hulp.
Mocht ik er nu niet uitkomen dan stel ik opnieuw een vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan