plugin bij Mozilla

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Als ik via Mozilla bij de Vara een filmpje aanvraag wordt er gevraagd naar een plugin. Die kan Mozilla zelf opzoeken maar hij kan de plugin niet vinden. Dan moet je de plugin
handmatig installeren. Maar waar haal je zo'n ding vandaan'.
Wie kan mij helpen.

Erik

sorry, het is mij allemaal even te ingewikkeld.
Ik heb nu iets op mijn bureaublad gedownload (mozativex-ff-10.xpi) die heb ik in de mozilla browser gezet .
En toen deed ie nog niets.:(

Erik

Geplaatst door compres
Ik heb nu iets op mijn bureaublad gedownload (mozativex-ff-10.xpi) die heb ik in de mozilla browser gezet
Ik neem aan dat je dat op de juiste manier hebt gedaan, nl. door het bestand van je bureaublad in het venster van Firefox te slepen.
Dan moet je alleen nog even een registeraanpassing uitvoeren.
Download dit bestandje (wmp9.reg) naar je dekstop.
Of kopiëer onderstaande tekst naar Kladblok en sla hem op als wmp9.reg

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\MediaPlayer\ShimInclusionList\MOZILLA.EXE]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\MediaPlayer\ShimInclusionList\PHOENIX.EXE]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\MediaPlayer\ShimInclusionList\MOZILLAFIREBIRD.EXE]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\MediaPlayer\ShimInclusionList\FIREFOX.EXE]

Klik met je rechter muisknop op het bestand en klik op Samenvoegen.
De gegevens worden nu in het register ingevoerd.
Start opnieuw op en kijk of het nu wel werkt.

Guus.

Sorry, maar het heeft geen effect. ik maak gebruik van XP en heb WMP 10. Die heb ik op aanraden van firefox ook al opnieuw geinstalleerd.
Als je nog een oplossing weet houd ik me aanbevolen.
Tot zolang moet ik de filmpjes maar in de internet explorer gaan bekijken.

Erik

Er is een update van firefix naar 1.0.4. Die heb ik er net opgezet en nu werken de plugins voor filmpjes wel.

Erik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan