plugin melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

boesje

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2003
Hallo
Weet iemand of er een programma bestaat dat net zo werkt als een popup killer.
Maar dan voor die plugins meldingen die je soms krijgt als je op een site bent.
Dat begin knap vervelend te worden als je drie of vier keer moet bevstigen dat je die plugin niet wil.
Zo dat je niet telkens het bericht hoeft weg te klikken dat je die plugin niet wilt downloaden van hun site
mvg boesje

Wat ik jou (en een hoop andere mensen) aanraad is de Mozilla Firebord browser die je kunt downloaden van http://www.mozilla.org . Mozilla is net als Internet Explorer een browser, maar heeft een hoop verbeteringen van dingen die in Internet Explorer zo ergerlijk zijn, zoals:

- Geen popups. Als je met Mozilla aan het browsen bent krijg je geen popups in 'je gezicht gegooid'. Ze worden niet weergeven tenzij je er voor kiest ze wel te weergeven per popup.
- Geen plugin vensters. Als je van een object een plugin mist, dan word er simpel een plaatje met 'Get plugin' voor in de plaats weergeven.
- Ietsjes sneller tijdens het browsen

Het enige nadeel is dat sommige HTML delen (zoals style filter tags) niet werken in Mozilla omdat die Internet Explorere-specifiek zijn en sommige sites daardoor lelijk uitzien, maar ik ben d'r echt happy mee. :) Ook zal het natuurlijk wat langzamer opstarten omdat het niet in de Windows Shell zit, in tegenstelling tot Internet Explorer.

Bedankt tuvai
Dat was een geweldige goeie tip die je gaf.
Ik heb nu die Mozilla browser en ik vind hem klasse
nergens meer last van geen popup's en geen plugin vensters meer.
Ik ben er nu een uurtje mee aan het surfen op het internet
maar er komt bij mij geen andere browser meer op
BEDANKT :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan