plz help mij

Status
Niet open voor verdere reacties.

sara_be

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
3
ok ik heb nieuwe pc gekocht amd 3000 mhz,80gb,512ram,gforce fx 5600ultra 128,win xp prof,... probleem is als ik game loop pc vast maar in de pc winkel hebben ze cooling bijgestoken en da helpte beetje int begin kon ik maar 5 mintjes spelen nu soms uren en soms maar 30 mintjes en dan blijf de pc peipen en scherm blijft staan zo da t ik niets meer kan doen , als ik pc heropstart en kijk in logboeken sta er dit Dcom geeft fout (zie bijlage) wa zou dit kunnen zijn grafkaart die te warm word of iets anders want in de pc winkel weten ze het nie :(
:( alvast thx voor wie mij kan helpen
 
Ik raad je aan van de winkelier te eisen dat je de PC normaal kunt gebruiken, dat recht heb je. Voldoen ze niet dan retourneer je de PC en ga je elders shoppen.

Het kan natuurlijk niet zo zijn dat jij nu een oplossing moet gaan zoeken terwijl de winkelier dit onder garantie moet herstellen.
 
ja je heb gelijk maar als ze het achter 4 X nog nie t vinden kom je het wel beu moet ik zeggen

de fout is juist : Dcom kreeg foutmelding "de servicedatabase is vergrendeld'bijstarten van de eventsysteemservice met de argumenten"om de server 1be1f766-11d1-b726-0c04fb926af te starten

of zou da bericht gewoon komen omdat de pc is vastgelopen en nie echt de fout is
 
Als ze er na 2 keer nog niet achter zijn, zijn ze beunhazen, als ze er na 4 keer nog niet achter zijn moeten ze de winkel sluiten.

Verspeel je recht op garantie niet en ga niet zelf rommelen. Eis keihard een goedwerkende Pc of je geld terug, dit is je goed recht.
 
ik geef je volkomen gelijk maar zal zo zeggen ik kwam thuis met de nieuwe pc starte hem op ,begon te spelen 5 min vast ,ging terug naar pc winkel 5 dagen pc kwijt en kom terug thuis idem ,weer terug 4 dagen weer terug thuis idem ,weer terug 4 dagen pc kwijt dan hebben ze cooling bijgestoken en zwaardere voeding nu kan ik soms uren spelen en soms 30 min en als ik bel naar daar zeggen ze mevrouw we kunnen moeilijk heel den dag spelen eer we je probleem hebben en zien ik heb dan zelf es uur of 2 in sinkel geweest en pc getest maar moe lukken op die 2 uur deed hij het nie dat vastlopen wat moe ik dan zeggen daar hebben ze nog maar 2 kkeer dit probleem gehad en sins die voeding en colling nie meer maar daar is maar 18 C° in die winkel hier 25 en daarom zou ik beginnen denken da heb men grafkaart is die te warm word .daarom zou ik willen weten of iemand dit probleem ook geeft of gehad hebt zo kan ik zeggen in de winkel ik wil andere grafkaart of dat wat er echt aan scheelt versta je .sry voor men west vlaams taal gebruik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan