pocket pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

gunther online

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2002
ik heb een pocket pc, ipaq 2210, met navigatie gps tom tom... is het mogelijk om de stem te wijzigen bijvoorbeeld, zelf opgenomen??? de stem zegt...verderop links draaien....ik wil dat veranderen met mijn eigen stem? kan dat>??? :o

is mogelijk. eerst Voiceswitcher downloaden,dan ff zoeken naar voicefiles voor de pocketpc. zo'n voicefile open je waardoor je kan horen welke instructie bij welke wav-file hoort. dan een kwestie van zelf je stem opnemen en dezelfde naam geven als die in de voice-file. later je eigen voice-file op je ppc zetten (sd of cf kaart) en met voiceswitch van stem wisselen. meer uitleg op forum van www.pocketpc-club.nl

Heee,
iets nieuws bij destinator deze vraag ook al eens gesteld.
Antwoord was nee.:o

voiceswitcher

als ik voiceswitcher download, en ik open het, krijg ik steeds een foutmelding....hoe komt dat?? ik krijg dit bestand met mijn pc niet open...

voiceswitcher dien je op je ppc te zetten en vanuit daar te openen.

Je kan ook gewoon alle stem files vervangen door je eigen of door files die je kan downloaden met de stem van bv "Bram" Eva" of "ome Laurus" ;)

Let er trouwens wel op dat je je eigen stem met voldoende volume opneemt , anders klinkt het heel zacht uit het luissprekertje van je ppc. Vaak is het aan te bevelen om in een geluidsbewerkingsprogramma het bestand zo aan te passen dat er weinig lage tonen in zitten en het zo te versterken dat het signaal net niet overstuurd wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan