POI-Warner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Berichten
1.945
Hallo,

Ik heb een Medion navigatie systeem waarop het programma POI-Warner al op was geïnstalleerd toen ik het kocht.

Momenteel werkt alleen de flitspalen waarschuwing maar je kunt er ook zelf POI's op toevoegen. Nu is het probleem dat dat mij dus niet lukt. Ik kom niet "in" het programma.

Heeft iemand dit programma ook en kan die mij helpen?

Ik heb ook geen registratie nummer of iets dergelijk (maar het programma is wel legaal; het zat er al op toen ik het in de winkel kocht)
 
Heb je hier wat aan? Wellicht wat verouderd, maar het principe zou hetzelfde moeten zijn.
 
Ja, die link had ik ook al eens gelezen.

In deze link heeft ij het over "POI Manager" en die heb ik dus niet. Ik ben bang dat ik iets niet heb maar misschien dat iemand dat kan bevestigen die dit programma ook heeft.
 
Je kunt dus POI-Warner op geen enkele manier los opstarten zonder je navigatiesoftware te starten? Kun je het programma dan ook niet updaten als je het apparaat aansluit op je pc?
Wat voor type Medion heb je eigenlijk?
 
Ik heb een Medion 465T (96187) met GoPal 2.0

Ik kan POI-warner wel apart opstarten maar dan kan ik verder niets met het programma. Ik kan er niet in of iets dergelijks. Als ik op de onderstaande link kijk dan moet je ook in het programma kunnen maar mij lukt dat niet:

http://www.navigating.de/cms/index.php?id=3399
 
Ik heb een antwoord gekregen van de leverancier:

I expect POI-Warner Light is installed on your device. This warns you of preloaded speedcams when it is switched on, but you cannot load updates or extra POI with it. You can switch it on or off via the green / red square in the corner of the navigation screen. If you wish to make use of the other functions offered by POI-Warner, you will need to order the full version on www.navigating.de
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan