point of view 9500gt gekocht maar dit snap ik niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

enzof1993

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2009
hallo ik heb sinds kort een nieuwe volgens mij ''budget'' videokaart gekocht. en nu kan ik leuk spelletjes spelen alleen ik heb laatst nfs shift gedownload want ik dacht dat mijn pc die wel aankon. alleen dat is dus niet helemaal waar het lukt niet eens op low. en als ik dan op youtube kijk spelen mensen met dezelfde kaart het spel met alles op high kan iemand mij uitleggen hoe dit kan? zijn er bijvoorbeeld nog veel meer factoren waar ik rekening moet houden?

enzof1993

Vertel eerst eens wat er allemaal in je pc zit:

moederbord
processor
geheugem

om mee te beginnen

Wat mrmusic al zegt het zal niet alleen aan je videokaart liggen grote kans van wel drivers al geupdate?

Groetjes!

Ik kan je nou al vertellen dat dat wel mogelijk is, want ik heb ook de 9500GT. Weliswaar niet in hoge settings (ik gebruik 1024x768 en 0xAA), maar hij doet het iig wel :P
Zoals de mensen voor mij al vroegen, moeten we de rest van je specs weten. Heb je wel je video drivers up to date?

drivers zijn up to date pc heb ik namelijk net opnieuw geïnstalleerd
ok hier zijn mijn specs:

processor: pentium 4 2.80ghz
ram: 2gb
moederbord: asus p5gdc pro

ja ik weet dat het allemaal wat oud is (hiervoor zat er een msi n9400gt in maar die heb ik omgeruild en daarmee kon ik nfs pros treet met alles op high goed spelen nu niet meer)

Vreemd, want mijn computer is beter en hoge instellingen kan ik wel vergeten. Maarja, probeer eens je video drivers te deinstalleren, en vervolgens de nieuwste te downloaden van nvidia.com, om die vervolgens te installeren.

als je niets hebt veranderd, dan lijkt het me niet dat je de nieuwste drivers hebt...

minimale eisen voor het spel zijn oa een 3,2 ghz processor. Jouw processor is dus te traag :confused:

drivers zijn up to date pc heb ik namelijk net opnieuw geïnstalleerd
ok hier zijn mijn specs:

processor: pentium 4 2.80ghz
ram: 2gb
moederbord: asus p5gdc pro

ja ik weet dat het allemaal wat oud is (hiervoor zat er een msi n9400gt in maar die heb ik omgeruild en daarmee kon ik nfs pros treet met alles op high goed spelen nu niet meer)

@Marsmannetje dit is 4,2ghz ? dus meer dan genoeg?

Groetjes!

ok ik was toch al van plan om een nieuwe te kopen + moederbord ik dacht zelf aan een quad core of kan ik dan beter een dualcore nemen

Intel core i7 is snelste denk ik :p maar zijn ook weer allemaal keuze's in....

Kan ook oplopen tot €1000+ terwijl mij intel pentium 4, 3ghz heb.

Groetjes!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan