Point of View/TGT GTX 680 Ultra Charged of andere gtx 680?

Status
Niet open voor verdere reacties.

murtie

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2009
Beste leden,

na een tijdje wil ik mijn videokaart vervangen.
Voor een gtx 680 ben ik op zoek naar, maar alleen weet ik niet welke precies.
Het moet in ieder geval goed koelen die speciaal is gemaakt , zowel gamen als normaal idle gebruik.
En de kaart moet niet zo heel erg veel lawaai maken tijdens gamen.
Ik kwam net erachter dat er deze uit is van Point of View. http://fudzilla.com/home/item/27240...80-ultracharged-tested?tmpl=component&print=1
Echt een monster vind ik .

Graag wil ik wel even weten wat jullie ervan vinden en/of andere gtx 680 zijn of nog gaat uitkomen die beter kunnen koelen enz....

Hoeveel euro heb je ervoor over ?
Zonder dit is het moeilijk om eentje voor te stellen , je hebt ook van die sites die de kaarten hardcore tunen met oa. 2 platen waterkoeling aan beide kanten etc etc en tot de max overclocken.
Deze kosten meer als 700 euro.... je hebt ook de gtx 680 die ook goed gekoeld zijn voor 450 euro

ze zijn er trouwens ook in 2 en in 4 gb vram..

Laatst bewerkt:
kies er een uit die op voorraad is
anders mag je lekker wachten die gtx680 kaarten zijn totaal niet leverbaar op het moment

snel bestellen die dingen zijn erg gewild en zijn vrijwel niet op voorraad bij de meeste winkels

bij de leverancier ja wellicht is er zelfs een wachtrij vraag het na bij azerty zij kunnen je precies vertellen hoe lang het kan duren voordat je em hebt

Nou , ik heb azerty gemaild en ze zeiden dat de verwachte levertijd 2 tot 3 werkdagen kan duren.
Geen probleem dus :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan