Pokemon Heart Gold en Soul Silver

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotad3000

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2009
Jullie hebben he allemaal vast al gehoord, er is een nieuwe spel van Pokemon uitgekomen. Namelijk Pokemon Heart Gold en Pokemon Soul Silver. Hij zou 26 maart in de Europese winkels verschijnen. Dat gebeurde ook. De Pokemon-fans kochten de spellen, maar kwamen er thuis achter dat het niet deed. Er zat dus een fout in dat spel. Ze zijn nu gestopt met het verkopen van die spellen, ze komen wel OOIT in de winkels... maar ze moeten de spellen nog nakijken. Zoals jullie weten zijn de NDS spellen ook op de PC te spelen, met behulpt van een Emulator. Veel mensen beweren dat er een download-link is waarmee je beide Pokemon-versies kunt downloaden in het Engels. Nou heb ik bij elke bekende rom-website gekeken, maar bijna al deze websites zeiden dat het bestand is weggehaald of het is geen goeie link. Ik speel vaak van die Pokemon spellen:o Ik wil graag die 2 nieuwe Pokemon versies hebben;) Heeft iemand een GOEIE downloadlink ofzoiets? Want nu speel ik Pokemon Rangers Shadows of Almia, maar die verveelt al snel:) Alvast bedankt he;)
Mvg L3000

we mogen hier niet helpen met het linken naar illegale downloadcontent

De gerepareerde versies liggen al lang in de winkels. Oftewel, gewoon netjes kopen.

Ik kan ze zo krijgen, sterker nog heb ze al. Maar zoals er al werd gezegd, ik mag je hiermee niet verder helpen.

en nog iets

Pokemon HG/SS moet je gewoon niet op je flashcard zetten
daar kan je geen Pokewalker op gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan