Politie crime unit virus volledig verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo,

Gisteren kreeg ik de Poltie crime unit op men virus. Hij is verwijdert met systeemherstel. Vorige week kreeg de sabam ukash virus. Die ik met de de kaspersky rescue disk zonder problemen heb verwijdert. Maar ik vrees dat ik er terug eentje ga krijgen. Hoe kan ik die virus voor een volle 100% verwijderen. Windows 7 herinstalleren doe ik niet.

Verwijderd met systeem herstel? Alle herstelpunten deleten.
Als je bang bent dat die weer terug komt, zou ik wegblijven van malafide websites en downloads.
100% garantie heb je overigens nooit.

download malwarebytes antimalware en installeer de gratis versie, nadien start je op in veilige modus met netwerkverbindingen en update je MBAM en nadien scan je pc ermee, en verwijder alles wat MBAM vindt
nadien start je pc weer normaal op en scan je pc met CCleaner om restjes op te kuisen, dan zou het normaal alles oke zijn met je pc
Mag ik vragen welke virusscanner je gebruikt?

Kaspersky heeft een rescu disk waarmee je het kunt verwijderen.
AVG heeft dit ook gemaakt.
In de laatste computer idee heeft een uitleg gestaan.

ik gebruik McAfee op deze pc. Persoonlijk ben ik er niet echt blij mee. Men vetrouwde ant-virus is AVG of avast. Maar kreeg 1 gratis licentie voor 1 jaar mcAfee. Dus gebruik dit maar even

mijn mening en ervaring is om die MC Afee te verwijderen en Avast!7 free version te installeren en je zal zien dat je veel minder problemen hebben met je pc :thumb:

Was ik ook al aan het denken. Maar is Bitdefender 2012 total security niet beter? is schijnt de beste anti-virus.

Ik zou wel graag een zo licht mogelijk anti-virus willen hebben. Natuurlijk hij moet wel goed zijn tegen virussen.

dan raad ik u aan om avast!7 te installeren dat is een van de lichste footprint antivir die er is momenteel, aan jou om te kiezen
wat betreft bitdefender is die wel beter als mc afee maar ook weer zwaar van footprint en maakt je pc trager, met avast heb je dat niet , dit kan ik je garanderen op een gouden plaatje :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan