Politie virus,ukash virus,ransomware

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennisman19

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Hoe kan ik het politievirus op mijn computer krijgen. Ik ben bezig met een project waarbij ik een tooltje via het netwerk opstart waarmee ik het politie virus verwijder.

Ik heb een half uurtje voor je gezocht, maar ik kan het dus niet vinden... Vrij apart, maar waarschijnlijk is er als eerste weinig interesse in een virus en willen ze ten tweede voorkomen dat het verder verspreid wordt...

P.S. Ik zou zelf zulke dingen niet moedwillig op een pc zetten en als ik dat zou doen, zou ik dan in Virtual Box doen en daar het programma uitvoeren... Anders loop je het risico andere pc's in je netwerk ook te besmetten.

Ik heb hier speciaal een test laptop voor. Het is puur om te testen. Ik loop stage in een computerzaak waar regelmatig computers binnenkomen met dit virus. We hebben hier een qnap nas waarvan we computers opstarten en installeren en met allerlei andere tooltjes zoals hiren boot cd. Nu heb ik hitman pro erop gezet voor het politie virus, alleen zou ik graag even willen testen of het ook werkt. Ik heb zelf ook al erg veel gegoogled, maar ik kom alleen uit op het verwijderen van het virus.

Tsja, je zou kunnen proberen naar websites te gaan met veel malafide pop-ups en daar alles aanklikken wat je tegenkomt... Het is alleen wel dat je dan ook andere virussen meekrijgt...

Begin eens bij *KNIP*;) Ik krijg daar (als Ad Block uitstaat) vaak van die halve malware advertenties. Je kan er tegenwoordig weer komen: *KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
:) Loop je stage in een PC zaak ??? en jij politie virus niet opsporen kan ... er zijn tig-talen aanwijzingen dat over dat gesproken op internet word' en waar je h'm vinden kan, volgens mij is het N.V.T hier op helpmij.nl voor zoiets hulp vragen ;)

Waarom niet het is voor goede doeleinden. Er is weinig interesse in virussen dus dat is moeilijk te vinden.

En daarnaast staat er ook niets over in de regels van Helpmij, dus ik zie het probleem niet...

Ik heb een aantal verdachte torrents op *KNIP* gedownload en advertenties aangeklikt. Ook op *KNIP* heb ik het geprobeerd, maar het is niet gelukt. Verder heb ik een aantal geinfecteerde sites bezocht, maar de meeste hiervan zijn al offline of het virus is er al af. Verder heb ik ook een aantal services.exe's gedownload en vervangen door de huidige. Er gebeurd nog weinig.

Mijn broertje had een politievirus op zijn pc door een Minecraft gift code generator. Het duurde even om het er af te krijgen. Dus misschien zijn die dingen iets om te downloaden.

Geen flauw idee waar je dat virus vandaan kan halen , maar zoals VirtueelKoekje al zei , probeer eens hacks/cracks/generators te downloaden...
Had gister toevallig nog een groot virus , gedownload via een website.. Vermomd als een mapje maar het was mooi een TrojanDropper...

Veel succes met vinden.

En daarnaast staat er ook niets over in de regels van Helpmij, dus ik zie het probleem niet...
Ik zag het probleem wel. Links/hints naar torent sites mogen niet genoemd worden. Daarbij helpen om aan een virus te komen is wel de omgekeerde wereld. :rolleyes:

Ok, inderdaad niet zo verstandig maar wel logisch om dat hier te vragen waar om de haverklap nieuwe forumleden binnenkomen op zoek naar hulp om er juist vanaf te komen (waarbij de vraag rijst hoe ze er aangekomen zijn & dat stemt weer tot nadenken).

Ik denk dat je het beter op Security.nl kan vragen, daar zitten de experts die er bovendien goed mee om kunnen gaan. De vraag is aldaar ook al eerder gesteld, kan het alleen niet terug vinden.

Hier mijn zoekstring:

http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=developer+sample+Trojan-Ransom.Win32&meta=&aq=f&oq=

Viavia kom ik dan bij: http://www.scumware.org/report/89.208.141.139
Via daar zoeken naar: videos14.avi.exe

Mijn computer is te zwaar beveiligd, ik kom niet bij een download, word geblokkeerd, & ik heb geen zin om een virtuele XP op te offeren.

@TheKnight
Je kan toch ook een kopie van je virtuele XP maken? :)

Maar goed,
Je kan (wat TheKnight al zei) naar dat soort websites gaan , maar ik zie nog wel eens filmpjes op YouTube over mensen die naar Russische p**** websites gaan (denk niet dat dat woord wordt toegelaten :d) en dan .avi.exe bestanden downloaden (voorbeeld ) , daarmee kan je ook allerlei virusjes binnen krijgen.

Succes!

Helpmij forum is hier wel om van virussen en al die andere rotzooi vanaf te geraken en dan is er een hier die wil juist wel dat zijn test pc geinfecteerd geraakt door het politie virus ,wat een *KNIP* hier zeg! wat een zever dat hij stage loopt in een computerzaak :cool:

Er kwam al een computer binnen met het politievirus erop. Ik heb de geinfecteerde laptop van het netwerk gestart en het virus was verdwenen. Bedankt voor alle hulp.

Helpmij forum is hier wel om van virussen en al die andere rotzooi vanaf te geraken en dan is er een hier die wil juist wel dat zijn test pc geinfecteerd geraakt door het politie virus ,wat een *KNIP* hier zeg! wat een zever dat hij stage loopt in een computerzaak :cool:

Je kunt het ook zo zien. Als mensen dit forum lezen, weten ze in iedergeval waar ze niet op moeten zoeken.

Ik moet zowieso die tool eerst testen voordat ik het op computers van klanten ga gebruiken.

Maarja je hebt er altijd mensen bij zitten die dat niet begrijpen en er zelf waarschijnlijk ook nog eens geen ene ruk verstand van hebben.

voor alle duidelijkheid ben jij hier niet op de juiste plaats dat zou je toch zeker moeten weten als je al lid bent sinds 2008 ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan