Poll in flash

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hallo

Ik wil graag een Poll op mijn site. Het liefst wil ik het in flash hebben. AUB geen HTML, Java, Javascript etc. Maar als het echt niet kan...

Ik kan er zelf geen vinden.
Wie kan er voor mij een vinden? En dan het liefst zo simpel mogelijk te maken.

Ik denk zelf dat je er een hoop op google hebt, maar dat is dan niet wat ik zoek. Kan iemand wel vinden wat ik nodig heb?

Ik ben er heel erg dankbaar voor.

Gr

Hallo

Ik wil graag een Poll op mijn site. Het liefst wil ik het in flash hebben. AUB geen HTML, Java, Javascript etc. Maar als het echt niet kan...

Ik denk zelf dat je er een hoop op google hebt, maar dat is dan niet wat ik zoek. Kan iemand wel vinden wat ik nodig heb?

Gr

Ik denk dat je maar is naar deze dingen moet kijken:

nummer 1
nummer 2
of dit

Laatst bewerkt:
Bij die eerste site van jou moet ik hem kopen om de embedcode te krijgen.

Bij die andere 2 kan ik niks vinden.

Ik wil hem niet zelf maken, heb er geen verstand van, wil hem gewoon kant en klaar.

heb je hier iets aan?
er zit miss wel een beetje reclame bij maar je kan een hoop zelf kiezen:P
oja, als je geen mooie 8tergrond ziet staan, kies er gewoon 1 en er komen nieuwe:D
klik hier voor de poll

als je niet aan html en javascript codes wil zou ik toch maar eens na gaan denken over een cms als joomla of wordpress ofzo

COEN, De site is PERFECT, als ik ooit iets terug kan doen... je roept maar, echt perfecte site. Eindelijk een oplossing.
Nogmaals BEDANKT!:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Hallo

Gr

ik kan U niet helpen hiermee

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan