poll

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesleymiguel

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2012
Hallo,
ik wil graag een Poll hebben op mijn website.
Deze poll moet 50 antwoorden kunnen hebben, en het is de bedoeling dat er 1 keer per dag gestemd kan worden.
Wie kan mij helpen aan een code hier voor?
Ik maak mijn website met HTML.
Alvast bedankt voor de hulp.
groetjes Wesley

In hoe verre ben je bekend met sql en php?
Met html alleen kom je er namelijk niet.
Er zijn genoeg kant en klaar scripts te krijgen voor een poll.

Eigenlijk niet.. heb alleen ervaring met html, met php het enige wat ik ooit heb gedaan is een contact formulier gemaakt

Eigenlijk moet je dat wel hebben zeker als je wil dat je bezoekers maar een keer per dag mogen stemmen.
Maar heb je een webhosting? Bied deze niet een poll aan?

Ja ik heb een webhosting, maar die bied het helaas niet aan. ik heb ook al gezocht naar gratis poll op internet maar kom niet verder dan 15 of 20 antwoorden dus dat schiet ook niet op.

Vandaar dat het ook wel makkelijk is om wat verstand te hebben van php en mysql.
Aangezien je dan de scripts zelf kunt aanpassen.

Mocht je er een hebben die jouw goed lijkt laat het me even weten dan zal ik kijken of ik het een en ander kan aanpassen.

Het hoeft niet zo uitgebreid te zijn, gewoon simpel 50 keuze mogelijkheden, en zo dat mensen meerdere keren kunnen stemmen. Liefst 1 keer per dag.

Het hoeft niet zo uitgebreid te zijn, gewoon simpel 50 keuze mogelijkheden, en zo dat mensen meerdere keren kunnen stemmen. Liefst 1 keer per dag.

Ik snap wel wat je wil ik heb alleen geen zin om het helemaal te schrijven wil best helpen met het aanpassen.

Sorry ;x

Ik denk dat wat jij wil, voor een beginner onmogelijk is.
Maar misschien dat het je toch lukt, won't give up?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan