Ik heb een internetaansluiting via de kabel met Norton 360 op de PC . Als er gedownloaded wordt, dan staan 2 van de 4 lampjes op het modem constant te knipperen: er is activiteit van berichten, n.l het downloaden. Als er gechat wordt, dan staan diezelfde 2 lampjes te knipperen, omdat er berichten heen en weer gaan. Als er een spel wordt gespeeld, knipperen die lampjes ook. Allemaal begrijpelijk. Maar als er helemaal niets gedaan wordt op de PC staan gedurende de laatste dagen óók diezelfde 2 lampjes constant te knipperen. Dit is pas sinds korte tijd het geval; wel zo af en toe een "pikje" (knippering), maar dat was (zei men) omdat de server steeds heel even controleert of je d'r nog bent. Nu knipperen ze constant! Wat gebeurt daar? Het zal toch niet zo zijn dat er dagen achter mekaar updates gestuurd worden? Of is het mogelijk dat een hacker bezig is op mijn PC?
Wat is de oorzaak van het constant knipperen van 2 van de 4 lampjes op mijn modem?
Wat is de oorzaak van het constant knipperen van 2 van de 4 lampjes op mijn modem?