Poort gegevens nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Zie afbeelding, wat moet ik invullen op de lege velden LAN PORT en PUBLIC PORT dit zijn gegevens voor mijn router

afbeelding

Zie Afbeelding

Bijlagen

• port.jpg
    port.jpg
    41,4 KB · Weergaven: 43
oh dat zijn poorten voor bijvoorbeeld het programma emule maar je internet werkt toch? dan is er geen probleem

als je verteld waar je naar toe wil wat nu niet werkt dan zouden we je dat kunnen vertellen.

ja

probleem is dat ik in de instellingen als game zone van msn toegevoegd heb maar ondanks dat kunnen mensen niet met mij multiplayer games doen, er is ergens een probleem dat '' zogezegde poorten open moeten , dat kreeg ik te horen van een call center maar verder kunnen zij me niet helpen, de firewall staat uit maar online games zelf met zone.msn.com lukt momenteel niet

ok

Ik ben erin geslaagd om 1 computer online games mee te spelen, de 2 de gaat niet zou dit te maken hebben met de IP adressen of is het niet mogelijk met 2 pc "s op het net te spelen.

ericvanbelgie zei:
Ik ben erin geslaagd om 1 computer online games mee te spelen, de 2 de gaat niet zou dit te maken hebben met de IP adressen of is het niet mogelijk met 2 pc "s op het net te spelen.
tuurlijk heefd dat met het ip adress te maken op de 2e computer staat weer een ander ip adress die invullen naam bv gaming zone2 ip adress kun je vinden op de 2e computer bij status van lan verbinding tabblad ondersteuning ip adress misschien gaat dat toch niet samen op 1 internet 2 dezelfde spellen op 1 internet spelen ik weet het niet niet geprobeerd

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan