poort open voor dvr

Status
Niet open voor verdere reacties.

caponetyuh

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2013
heb een bewakingscamera set gekocht maar moet op de router een poort open voor verbinding met telefoon ipad de set is value svl 40 met 4 camera's maar krijg geen verbinding met de telefoon voor op afstand te bekijken wie kan mijn er mee helpen alvast dank jullie

Om de poort open te kunnen zetten moet je inloggen op de router.
Dit doe je door het IP Adres van de router in te voeren in de browser. Als ik de handleiding van jou router mag geloven is dat adres http://192.168.1.1 (Tenzij dit bewust is veranderd)
Indien er gevraagd wordt probeer dan als gebruikersnaam admin en laat password leeg.
Als je dan op de pagina komt waar je de instellingen kunt veranderen dan klik je op advanced/geavanceerd vervolgens op NAT en daarna op PORT MAPPING .
Hier moet je de gegevens invullen. Laat even weten als je daarbij hulp nodig hebt.

moet ik ook de DHCP-server instellen omdat aan geeft geen verbinding parameter en krijg op de site bij nat het volgende alg- dmz bij dmz moet ik daar wang.internet.r. umts1 inschakelen

Ik snap helemaal niets van wat je nu vraagt. Misschien kun je even de tijd nemen om het duidelijk uit te leggen.
Waar loop je vast en wat heb je geprobeerd van de bovenstaande stappen?

heb de stappen gevolg en bij nat krijg ik dan ALG-DMZ te zien maar volgends de dealer van de value svl dvr 40 moest daar de poort open voor g3 voor de telefoon open doen om beeld te krijgen op de telefoon op afstand van de bewakingen camera's te bekijken op afstand en bij DMZ geef aan dat de umts niet aan staat dus vraag me af of die voor de telefoons is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan