Poort open voor Xbox 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

schrale1

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2005
Goede dag,

Mijn zoon heeft een X-Box 360,en daar bij een verbindings probleem!
Ze zeggen dat je dan een poort open moet zetten!?
Ik weet op poort gebied niet zoveel.......dit komt mede omdat de pagina van de router engels is en ik dus niet weet welke gegevens ik waar in moet vullen
Heb een asus router WL-520G

Is er iemand diet weet hoe dat werkt(Met de X-Box) en mij verder kan helpen??
Mijn zoon doe je daar een groot plezier mee!!!!!!!!

Groet schrale:)

normaal gesproken hoef je geen poorten open te zetten voor de xbox360..

op de xbox heb je een netwerk test ergens bij de instellingen, ik zou zeggen laat die eens lopen en kijk eens even of er bepaalde meldingen boven komen...

is ook belangrijk om even te controleren of je niet toevallig een 169.254 IP-address krijgt...
zou je nu inderdaad een 169 ip-address krijgen, dan is dit meestel te verhelpen met een power cycle van het modem en router...

Heb zelf ook een xbox360 en dat was aansluiten en het werkte direct...

poort X-box

hallo,

ja het werkt wel alleen (hij heeft dat laatste populare spel) en geeft daarin fout meldingen als hij aan het spelen is.En dan heeft de foutmelding het over de ver binding.
zal morgen eens vragen wat de melding precies is! kom er later op terug.
bedankt alvast voor de reactie!!!!

Mart:thumb:

hallo,

ja het werkt wel alleen (hij heeft dat laatste populare spel) en geeft daarin fout meldingen als hij aan het spelen is.En dan heeft de foutmelding het over de ver binding.
zal morgen eens vragen wat de melding precies is! kom er later op terug.
bedankt alvast voor de reactie!!!!

ok, het zou inderdaad kunnen zijn dat je poorten moet openzetten op de router zelf...

dat zouden de volgende poorten moeten zijn:
• UDP 88
• UDP 3074
• TCP 3074

Als de taal op je router in het engels staat, dan moet je kijken naar port forwarding of forwarding en daar deze poorten open zetten.

die heeft xbox360 namelijk nodig om fatsoendelijk online te kunnen gamen of wel uberhaupt te kunnen gamen online...

Maargoed, ik zou graag de melding wel eens willen weten wat er tevoorschijn komt..
want wat ik wel veel merk is dat er tegen de avond de verbinding behoorlijk traag is en ook wel eens problemen met het joinen van servers... dat heeft dan puur temaken omdat dat amerikaantjes flink actief aan het gamen zijn...

ik hoor het wel, suc6... :)

OOwjah overigens, als dat populaire spel toevallig GTA IV is dan kan het inderdaad wel eens zijn dat bepaalde foutmeldingen optreden... bekenden problemen zoals het crashen van het spel en vastlopers met xbox 360... :o

ok, het zou inderdaad kunnen zijn dat je poorten moet openzetten op de router zelf...

dat zouden de volgende poorten moeten zijn:
• UDP 88
• UDP 3074
• TCP 3074

Als de taal op je router in het engels staat, dan moet je kijken naar port forwarding of forwarding en daar deze poorten open zetten.

die heeft xbox360 namelijk nodig om fatsoendelijk online te kunnen gamen of wel uberhaupt te kunnen gamen online...

Maargoed, ik zou graag de melding wel eens willen weten wat er tevoorschijn komt..
want wat ik wel veel merk is dat er tegen de avond de verbinding behoorlijk traag is en ook wel eens problemen met het joinen van servers... dat heeft dan puur temaken omdat dat amerikaantjes flink actief aan het gamen zijn...

ik hoor het wel, suc6... :)

OOwjah overigens, als dat populaire spel toevallig GTA IV is dan kan het inderdaad wel eens zijn dat bepaalde foutmeldingen optreden... bekenden problemen zoals het crashen van het spel en vastlopers met xbox 360... :o

Jep, heeft niks met internetverbinding te maken. Servers zijn te belast.

Poort X-Box

Daar ben ik weer,

Tijdens het spel komt de melding:conectie lost.

Mart

Is over het algemeen een bekend probleem, het schijnt dat er een patch is voor uitgekomen maar enkel voor de PS3...

Ik heb zo eens rondgekeken op het web, en er zijn meerderen met hetzelfde probleem schijnt dat er nog geen oplossing voor is. dus dat word even afwachten tot er iets van een nieuwe update uitkomt van het spel...

X-box

dan wachten we af.......
Toch bedankt dat je me tot zover hebt willen helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan