poort open zetten in router

Status
Niet open voor verdere reacties.

maretakje

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Berichten
174
Misschien wel een domme vraag maar ik krijg het niet voor elkaar om een poort 6881 van mijn draadloze NETGEAR router open te zetten.
Alles is in het engels maar volgens mij moet ik bij "port triggering" setup van mijn router invoeren welke poort ik moet open zetten start en end port. Zoals hieronder
heb ik gekopieerd en erin geplakt. moet dan zelf de waarde van start port invullen daar heb ik ingevuld 6881 en bij end 6889 zowel bij incoming als bij outgoing.


in dePort Triggering Rule

Name
Enable Disable
Outgoing (Trigger) Port Range
Start Port: (1~65534)
End Port: (1~65534) setup van mijn router invoeren welke
Incoming (Response) Port Range
Start Port: (1~65534)
End Port: (1~65534)


:confused: :confused:
 
Laatst bewerkt:
En je hebt de poort wel op enable gezet
 
ja hij staat erbij ik heb een netgear wg 614, alleen jammer dat het engels is is zoek eingelijk zo een pagina , maar dan in het nederlands, maar in ieder geval bedankt.:)
 
Ja maar ik heb windows xp en zo te zien is hij daar niet geschikt voor!?
 
Ik heb alles geprobeerd en volgens mij moet die poort open staan in mijn router, zou het kunnen zijn dat ik ook die bep poort in mijn modem (speedtouch Alcatel) moet open zetten???
 
Is dat dat platte modum met aan de voorkant een drukknopje en bovenop drie lampjes.

Ja dan moet je daar even die poort openzetten.
 
Heb mijn poorten open gezet volgens mij .
krijg mijn snelheid niet boven 35 kb/sec, terwijl ik voordat ik mijn draadloze router had geinstalleerd zeker soms 100 kon halen ook gaf azurus in het verleden niet aan dat ik een NAT probleem, terwijl nu dit wel zo is.
IK weet het niet meer ????:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan