Poort open zettewn voor (Utorrent) statisch ip

Status
Niet open voor verdere reacties.

rbaas

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2008
Hallo,

ik wilde even leuk een film downloaden op internet. Een vriend van mij heeft mij een goede site gegeven en ik ben gaan downloaden. Maar hij download wel maar hij upload niet.:evil:.
Ik hoorde dat ik een poort open moest zetten en ben op internet gaan zoeken hoe dat moest. Ik zet nu op een site Portford.com en daarvoor moet ik een statisch ip adres hebben of instellen hoe moet ik dat doen?! ik heb ook bij de screenshots gekeken en toen ik inlogde op die site over die router klopte het niet helemaal. Wie kan mij helpen? Ik heb Windows Vista en een router van het merk Konig en achterop staat: CMP-ROUTER10

Alvast bedankt

Ruben

Het lukt niet echt! Er staatbij dat ik bij zoeken iets in moet typen ik heb dat gedaan en dan zie ik het en dan is het naar 1 sec al weer weg!?

bedoel je cmd?

die start je op door start-->uitvoeren-->cmd intypen en enter.je bent toch wel admin he?

deze site gaat ook over:Alcatel SpeedTouch ADSL modem kan ik dan wel met een Konig router deze site volgen??

Ik kan ipconfig niet open via start-zoeken(uitvoeren staat nergens)-ipconfig

cmd wel

ik heb het al.

ip is 192.168.0.6

wat moet ik nu doen!? want als ik hem invul in me browser dan doet hij niks.

deze site gaat ook over:Alcatel SpeedTouch ADSL modem kan ik dan wel met een Konig router deze site volgen??

ja hoor het lijkt allemaal op elkaar, je moet dan alleen even wat zoeken

en dees moet je hebben:

image002.jpg

ik zit al op mijn router site! hier weet ik nooit meer wat ik moet doen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan