Poort openen/forwarden voor Grabit/Eweka SSL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Luitjes,

Ik wil poort 563 van mijn Sitecom WL - 312 forwarden zodat ik gebruik kan maken van een SSLREADER van Eweka en heb op portforward gekeken maar daar staat wel mijn router maar geen Grabit bij programma's of ik kijk verkeerd. Kan iemand mij vertellen hoe ik deze poort in mijn router ga forwarden zodat ik gebruik van SSL kan maken?

Ik hoor graag,

Raymond

Vertel even welke poorten het over gaat, en of het TCP of UDP pakketten betreft.

Ik denk dat als je weet welke poorten het over gaat je er met portforward wel uitkomt, per slot is het principe hetzelfde als bij alle andere portforwarding instructies, alleen het type IP-pakketten (TCP, UDP, Both) en het poortnummer kan anders zijn.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Gaat om poort 563 of snap ik je niet helemaal en het zijn Usenet bestanden die ik met Grabit download.

Heel simpel, Raymond: Als je op www.portforward.com bijv. portforwarding van http opzoekt (=poort 80 TCP), dan kun je in de gegeven instructie poort 80 TCP vervangen door poort 563 TCP, verder zou het hetzelfde moeten zijn.

De link voor HTTP portforwarden op een WL-312 is deze
Portforward in die instructie niet poort 80, maar poort 563
Local port wordt dus 563 en public port ook 563, en type mag op TCP ipv. Both en Virtual Server moet aangevinkt worden (zie plaatje helemaal onderaan die pagina).

Tijs.

Hallo Tijs,

Ik ga morgen kijken want ik ben net uit het ziekenhuis na een week en erg moe.
Dank vast :)

Raymond

Tijs,

Ik volg de stappen en dat is op zich niet moeilijk natuurlijk maar wat vul ik in bij Local IP want ik mag hem niet leeg laten?

Groeten,

Raymond

Dat is het ip-adres dat aan je pc is toegekend door je router.
Dit kun je nakijken door: [Windows-toets]r toetscombinatie -> cmd /k ipconfig
Kijk naar ip-adres (of IPv4 adres als je Vista, W7 of W2008 gebruikt).

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan