poort openen met online livebox

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordy123

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2010
hallo mensen ik heb problemen met me internet, het internet doe het gelukkig wel, alleen het downloaden en uploaden is zwaar traag: router (Belkin Wireless G Router F5D7230-4) (livebox orange) ken je er iemand voor mij instellen en ook via u torrent aub heb er iemand voor mij afbeeldingen of een word document hoe je het stap voor stap moet doen. ik heb ook PFfortchecker gedaan. en gaf hij bij external ip adress en ping result dat ik ermee verbonden ben.alleen bij port check result niet. ken er aub mij helpen!

alvast heel erg bedankt!

Als het downloaden via torrent clients traag is, check dan extra goed of je poorten geforward staan. Hiervoor moet je inloggen op je router.
Omdat je een Orange Livebox hebt, zou je eens naar de provider (Online) kunnen bellen. Omdat de Livebox erg veel problemen heeft, kun je die sinds een half jaar gratis omruilen voor een Thomson TG 712. Ik heb dat ook gedaan, vandaag in huis gekregen. Succes! ;)

Als je dan dat nieuwe modem van Online hebt, heb je ook meteen support. Op hun website kun je dus precies vinden hoe je met die Thomson je poorten moet openen.

Als deze vraag is opgelost, a.u.b. even op opgelost zetten. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan