Poort openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

beatbreakers

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
Hallo,
ik heb een probleem met de shoutcast server Monitor.
ik heb alles goed ingesteld bij shoutcast source en als ik op connect druk dan heeft die verbinding alleen tog staat er een fout bij shoutcast server Monitor, er staat:

<07/21/07@15:53:06> [yp_add] yp.shoutcast.com gave error (nak)
<07/21/07@15:53:06> [yp_add] yp.shoutcast.com gave extended error (Cannot see your station/computer (IP: 212.187.108.87:40126) from the Internet, disable Internet Sharing/NAT/firewall/ISP cache (Connection timed out).)

ik weet nu dat een poort niet open staat of dat firewall shoutcast blokkeert.
ik heb firewall uitgezet dus daardoor zou het niet komen,.
ik weet niet of de poorten open staan, ik weet ook niet hoe je ze moet open zetten want ik heb het al geprobeerd.
ik heb verbinding met linksys, ik heb een broadband routor (merk Wireless-G) en ik moet naar het volgende adres gaan: http://192.168.1.1 (staat in de handleiding van de routor).
ik ben daar heengegaan en daar moet ik een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren,
ik zou niet weten wat ik moet invoeren, in de handleiding van me routor staat dat ik alleen bij wachtwoord admin moet invoeren, maar dat werkt niet...
hoe kan ik mij gebruikersnaam en wachtwoord weten?

Laatst bewerkt:
handleiding? welke handleiding,
ik heb al vaak de handleiding doorgekeken van me routor, daar staat dat het standaard wachtwoord admin is, maar die die doet het niet bij mij...
en ik heb nog nooit een wachtwoord in moeten voeren voor me routor...

Laatst bewerkt:
dan heeft iemand em verandert he probeer is bij gebruikersnaaam : admin en bij password ook admin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan